י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכירו את סובארו איבולטיס

כל המוניטין והאמינות של סובארו בחבילה חסרת פשרות למשפחה הגדולה

כאשר אתם חושבים על מותג רכב יפני וותיק שיש לו אמינות מוכחת, יכולת גבוהה ומוניטין של מעל חמישים שנים של הצלחה בישראל, אתם חושבים רק על רכב אחד: סובארו. יצרנית הרכב היפנית שנחשבת בעיני רבים לראשונה ש"גילתה" את שוק הרכב הישראלי וכבשה אותו. סובארו צברה בשוק שלנו מוניטין של סחירות ואמינות שמעטים יכולים להשתוות לה וכעת לסובארו יש דגם חדש המביא את כל התכונות הטובות ועד 8 מושבים למשפחה הגדולה. הכירו את סובארו איבולטיס.

כל המוניטין והאמינות של סובארו בחבילה חסרת פשרות למשפחה הגדולה
הסובארו החדשה צילום: יצרן

בדומה לרוב הדגמים המפוארים של סובארו, שמיועדים לתת חוויה של נהיגה ללא תחרות למי שמחפש יותר מ"רכב יום יום", גם האיבולטיס תוכננה בראש ובראשונה עבור לקוחות סובארו בארצות הברית, שם צריך להתמודד לא רק עם המשימה הפשוטה של להתניע את המכונית בבוקר ולנסוע לעבודה, שם צריך לעשות את זה עם משפחה המונה חמישה ילדים, עם רכב שישרת את כל צרכיהם ויתן להורים נוחות מרבית ושקט נפשי לנהוג בשלג ובקור קיצוני של ארצות הברית.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

יצרןמבט מבפניםצילום: יצרן

התפיסה שהובילה את אנשי סובארו בפיתוח האיבולטיס היא שהלקוחות צריכים רכב שיהיה מסוגל להסיע שבעה או שמונה נוסעים וגם יהיה רכב כביש שטח. באופן טבעי לסובארו הרכב יצויד במערכת ההנעה הכפולה (זו בה המנוע מחובר לכל ארבעת הגלגלים ומספקת את יכולת האחיזה האייקונית של היצרן) של סובארו שמבטיחה שיוכל לנסוע גם בכבישים משובשים בעיר ומחוץ לעיר ללא חשש מנזק ובבטיחות מירבית.

הלב של סובארו איבולטיס הוא כמובן ההנעה הכפולה: בסובארו מציידים את רוב הדגמים המודרניים והחדישים של היצרנית במערכת הנעה כפולה סימטרית, כאמור כוח המנוע עובר אל ארבעת הגלגלים כךך שהקשר של הרכב עם הכביש, בין אם זה בתאוצה או בהאטה הוא הרבה יותר טוב והרבה יותר בטיחותי. בחיים על הכביש זה מתבטא שעם האיבולטיס אין דבר כזה להיתקע, לא בשלג של ירושלים ולא בגשמים של שיקאגו. יתרה מזאת, מערכת ההנעה מנטרת כל הזמן את רמת האחיזה בין הגלגלים ומעבירה כוח רק לגלגלים בעלי האחיזה הטובה ביותר – בכל תנאי הדרך.

תיבת ההילוכים היא אוטומטית רציפה, מכיוון שזוהי תיבת ההילוכים קלת-משקל (ביחס לתיבות רובוטיות או פלנטריות) ומציעה יתרון בצורה של חיסכון בצריכת הדלק.  המנוע הוא מנוע בוקסר בנפח 2.4 ליטרים עם מגדש טורבו שמפיק 260 כוחות סוס. על תצורת מנוע הבוקסר כדאי להתעכב לרגע: זהו מנוע שהבוכנות שלו עובדות זו מול זו, כלומר בוכנה אחת דוחפת ואחת מושכת והן עושות את זה בהתאמה מלאה, כלומר מדובר במנוע מהמאוזנים בעולם. ובנוסף לאלה, בזכות המבנה של המנוע הבוכנות כל הזמן משומנות, כלומר הבלאי נשמר למינימום, מה שמסביר את האמינות האגדית של דגמי סובארו במשך כל כך הרבה שנים.

יצרןמגוון שכלוליםצילום: יצרן

מעבר למנוע ולמערכת ההנעה הייחודית, איבולטיס הוא "אזור שקט ובטוח" על הכביש: תא הנוסעים שלו הוא מהגדולים בקטגוריה ומתחרה בקלות גם באלה של מיניוואנים גדולים הודות לבסיס גלגלים באורך מרשים של 2,890 מ"מ - כלומר המרחק בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים הוא מהגדולים בקטגוריה. זה מאפשר התקנה של שבעה מושבים בגרסה הבכירה, בה שני המושבים האמצעיים הם למעשה נפרדים (שהילדים לא יריבו) ונקראים מושבי קפטן, מכיוון שהם מזכירים מושבים של מטוס שראויים לקפטן.

כמובן שרשימת האבזור ראויה גם היא לקפטן: מפתחי דלתות רחבים, וילונות, פתחי מזגן רבים גם לנוסעים מאחור, מדרגות כניסה מיוחדות בגרסה עם מושבי הקפטן ועוד תוספות רבות – אבל עד עכשיו דיברנו רק על מה שמקבלים מי שיושבים מאחור. מקדימה כבר מדובר במחלקה ראשונה עם מסך מולטימדיה ענק, גג פנוראמי, מושב נהג חשמלי גם בגרסה הבסיסית שמצוידת בשמונה מקומות ישיבה, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים ועוד שלל תוספות.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

יצרןמרווחת ומפנקתצילום: יצרן

חווית הנסיעה היא ברמה אחרת: איכות ונוחות הנסיעה מדהימה בזכות מושבי עור יוקרתיים, תאי אחסון בכל פינה פנויה ותקעי USB רבים הזמינים בכל שורות המושבים. מקסימום נוחות שעושה את הנסיעה באיבולטיס לבילוי בפני עצמו – עד לפני שהגעתם ליעד.

אבל יותר חשוב מהכול, גם מהאבזור השופע והביצועים של המנוע היא הבטיחות – וכאן איבולטיס באמת מצטיין: איבולטיס מצויד בדור המתקדם ביותר של מערכת הבטיחות האקטיבית של סובארו שנקראת "אייסייט".

המערכת הזו, שזכתה כבר לשבחים בעיתונות האמריקאית, מיועדת לגרום לאיבולטיס, הרכב שיכול הכול, יכול גם למנוע תאונה או לצמצם את השלכותיה. המערכת מבוססת על שילוב של חיישנים אופטיים שמותקנים בין היתר בקדמת הרכב שמאפשרים סריקה תמידית של סביבת הרכב גם באמצעות מכ"מ – וכאשר המערכת חשה בסכנה היא יודעת כיצד לבלום את האיבולטיס בשבריר שניה ולשמור על המשפחה שלך.

המערכת הזו היא סוג של "שמרטף" שיודע גם כיצד להזיז את ההגה כאשר האיבולטיס מתקרב מהצד לרכב אחר, ויש לה גם יתרונות נוספים כמו היכולת לשמש כמערכת בקרת שיוט אקטיבית, כלומר אפשר להוריד את הרגל מדוושת הגז ולנוח. המערכת מורידה מהמתח המלווה כל נהיגה, מוסיפה בטיחות בכל כביש והיא כלי מרכזי בבטיחות שלך ושל המשפחה וגם עוזרת לך לסיים נהיגה מבלי להיות מותש מהסטרס המלווה אותנו כנהגים על כבישי ישראל.

התכונות המרשימות האלה הופכות את האיבולטיס לסובארו המתקדמת והמפוארת ביותר שאי פעם הגיעה לישראל. סובארו איבולטיס מאגדת את כל היכולות המופלאות והתכונות הייחודיות של ענקית הרכב היפנית - שהפכו אותה לסיפור הצלחה ישראלי – ועכשיו היא יכולה גם להסיע משפחה גדולה בראש שקט, לכל מקום בכל מזג אוויר, בבטיחות מלאה.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

סובארו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד