כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הפחד עבר?

ענקית הטואלטיקה לא נרתעת מהאיומים ומעלה מחירים

השר איים על החברות שהעלו מחירים שאם לא יבטלו את הצעד, משרדו יערוך להן שיימינג פומבי ע"י הכנסתן לרשימה שחורה

ענקית הטואלטיקה לא נרתעת מהאיומים ומעלה מחירים
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ביצרנית הטואלטיקה ד"ר פישר מבהירים כי הם לא חוששים מהאיום של שר הכלכלה ומעלים מחירים. בהודעה שפרסמה החברה נכתב כי "עקב עלייה משמעותית וגורפת בתשומות, אנו נאלצים לעדכן את המחירון לקמעונאי בחלק קטן בלבד ממוצרינו הרבים, המהווה כ-9% מכלל מוצרי החברה, בשיעור מתון של עד כ-10%. המחירון יכנס לתוקף בתאריך ה-1 במרץ".

כזכור, לפני שבוע ברקת איים על החברות שהעלו מחירים ואמר כי אם לא יבטלו את הצעד, משרדו יערוך להן 'ביוש רגולטורי' ושיימינג פומבי באמצעות הכנסתן לרשימה שחורה שתוצג לציבור.

החברות שקיבלו את הפנייה הן תנובה, אסם, יכין, סלטי שמיר, ויליפוד, בית השיטה, סוגת, שסטוביץ, אחוה ושטראוס. שורת חברות אלה, וכן יוניליוור וגם ויסוצקי, הודיעו על עליית מחירים החל מחודש זה (פברואר) בשיעור שמגיע ל-20%.

בפעם הקודמת שבד"ר פישר העלו מחירים היה זה בשנת 2021, אז פנתה החברה לקמעונאים עם בקשה להעלות מחירי מוצריה ב-9%. "לאחר זינוק משמעותי נוסף במחירי חומרי הגלם והאריזה ועלויות ההובלה - נאלצה החברה להגיש לקמעונאים בקשה להעלאה צנועה ומוגבלת לכ-25 מוצרים בלבד, מתוך פורטפוליו של למעלה מ-500 מוצרים אותם משווקת החברה בישראל", טענו אז.

ברקת העלאת מחירים התייקרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד