כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ההסלמה בצפון

"ביידן מסרב לראות את איראן כאויבת של ארה"ב"

האלוף במיל' גרשון הכהן, מפקד הגיס המטכ"לי לשעבר: "הנשיא ביידן מסרב לראות את איראן כאויבת של ארה"ב. זה מחסום של המלחמה הזאת"

"ביידן מסרב לראות את איראן כאויבת של ארה"ב"
פינוי פצועים מצפת צילום: Ayal Margolin/Flash90

האלוף במיל' גרשון הכהן, מפקד הגיס המטכ"לי לשעבר שוחח עם גדי נס ברדיו צפון על מטח הטילים ששוגר הבוקר (רביעי) לצפון ע"י חיזבאללה:

"הטילים המדוייקים הם משהו אחר, הדיוק הוא רכיב שיש על טילים ארוכי טווח וזה עדיין לא בנוסחה. מדינת ישראל צריכה לחשוב היטב איך היא ממשיכה את הלחימה, האם אנחנו יוצאים מהמשוואה המגבילה אותנו עד עכשיו. צה"ל יכול להמשיך במלחמת התשה כזו לאורך הרבה זמן, אבל זה קורה באיזור הריבוני שלנו, יש לנו מלחמה על הצפון ועל היכולת שלנו לחיות בצפון.

לדברי הכהן, "חיזבאללה מראה כמה הוא איום אסטרטגי על מדינת ישראל וזה יוסדר באחת משתי הדרכים – או שהאמריקאים והצרפתים יצילו את לבנון מחורבן ויגיעו להסדר מדיני, מה שאומר שזה דוחה את המלחמה למועד אחר. או שנעשה את המלחמה בתנאים שלנו אבל בקרוב".

עוד הסביר: "מה שקורה זה בהכוונה איראנית, יש פה מערכת שלא נבנתה אתמול, שנים של בנייה, ולא לבד נצליח במלחמה הזאת. זה שבינתיים הנשיא ביידן מסרב לראות את איראן כאויבת של ארה"ב זה מחסום של המלחמה הזאת".

 
חיזבאללה גרשון הכהן לבנון איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד