י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ביקורת חריפה

יאיר נתניהו נופש בפלורידה: מקבל אבטחה מהשב"כ

יאיר נתניהו, בן 32, נופש במגדלי פלורידה בעלות 5,000 דולר לחודש, ומאובטח על ידי השב"כ, בזמן שמאות אלפי ישראלים מסכנים את חייהם בלחימה נגד חמאס בעזה ונגד חיזבאללה על גבול לבנון, כשרק היום נהרגה חיילת צה"ל

יאיר נתניהו נופש בפלורידה: מקבל אבטחה מהשב"כ
יאיר נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ביקורת חריפה נגד יאיר נתניהו ב'דיילי מייל'. "ראש הממשלה נתניהו מנהל מלחמה עם מאות אלפי חיילי מילואים נגד חמאס לטהר את רצועת עזה ממחבלים שונאי יהודים. אבל יאיר בנו הבכור של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, לא מיהר להצטרף לשורותיהם, הוא נראה מסתובב במתחם דירות יוקרתי בפלורידה" כך מדווח ה'דיילי מייל'.

"נתניהו המפונק – שאמרו עליו פעם שהוא קרא לעצמו "הנסיך הארי" בן 32 ויכול לעשות מילואים עד גיל 40" נכתב.

"אבל בעוד 360,000 מבני ארצו ענו לקריאה למילואים, יאיר יושב בדירה עם שתי מיטות בחוף האלנדייל היוקרתי, צפונית למיאמי כ-7,000 מייל מהחזית. התמונות שלנו מציגות את הילד של ביבי מסתובב במכנסיים קצרים, לוגם משקאות ומבדר את החברים על המרפסת הרחבה שלו בעלות 5,000 דולר לחודש".

חיילי מילואים שנטשו את הלימודים, העבודות והחופשות בארה"ב כדי לטוס לישראל להילחם, תקפו את יאיר על כך שלא עשה את אותו הדבר. 

"הייתי אחד הלוחמים הבודדים בטיסה שלי, אבל היו רופאים, מתנדבים ואנשים רבים שרצו להיות בישראל כדי לתמוך במשפחותיהם", אמר ל'דיילי מייל' תומר, סטודנט בן 23 באוניברסיטת סן פרנסיסקו. שהעדיף לא למסור את שמו המלא. "אני חושב שרוב הישראלים יגידו שהם הרגישו חובה מוסרית לתרום. מביך, יותר מהכל, שדמות ציבורית כל כך בולטת לא נותנת יד למאמץ המלחמתי".

יאיר חזר לארה"ב באמצע ינואר, כך דיווח העיתון, ונשאר ברובו מחוץ לטווח הראייה במרחק נסיעה קצרה ממיאמי ביץ'.

מקורות אמרו לעיתון שיאיר מאובטח מסביב לשעון על ידי שני אנשי שב"כ, המלווים אותו לחדר הכושר, לבריכה ובכל פעם שהוא עוזב את הקומה העליונה.

המתחם עם מתקנים בסגנון אתר נופש, לרבות מגרשי טניס, ספא, חדר משחקים, קולנוע פרטי, חדר סיגרים ומרתף יינות.

מסתבר שיאיר לא מצליח למצוא עבודה בארה"ב כי הוא נמצא בארה"ב עם אשרת תייר.

במקום זאת, הוא נשאר ער עד מאוחר ופעיל ברשתות החברתיות כדי לפרסם ממים פרו-נתניהו ולריב עם יריביו הפוליטיים של אביו.

על פי הדיווח, עלות ההגנה של יאיר בטיולים שלו מעבר לים תפחה למיליון שקל (275,000 דולר) מכיוון שהמאבטחים צריכים להיות מוחלפים כל שבועיים.

ראש הממשלה נתניהו יאיר נתניהו ארצות הברית פלורידה דיילי מייל מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד