כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
רגלו נכרתה

דובר צה"ל חשף: כתב אל-ג'זירה שנפצע - סגן מפקד פלוגה בחמאס

דובר צה"ל בערבית סגן אלוף אביחי אדרעי חשף כי כתב אל-ג'זירה איסמעיל אבו עומר שרגלו נכרתה לאחר שנבצע מהפצצה ישראלית ברפיח משמש כסגן מפקד פלוגה בחמאס

דובר צה"ל חשף: כתב אל-ג'זירה שנפצע - סגן מפקד פלוגה בחמאס
פעילות קרקעית של צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל בערבית סגן אלוף אביחי אדרעי התייחס לתקיפה ברפיח בה נפצע כתב אל-ג'זירה איסמעיל אבו עומר, שמאוחר יותר נכרתה רגלו. אדרעי חשף כי הכתב משמש כסגן מפקד פלוגה בחמאס. 

"מי שמכונה איסמעיל אבו עומר, שלטענת אל-ג'זירה היה עיתונאי שעובד אצלה, כיהן בתפקיד סגן מפקד פלוגה השייכת לגדוד חאן יונס המזרחי בארגון הטרור חמאס", כתב אדרעי. "אבו עומר אף צילם את עצמו משתתף בטבח העקוב מדם בניר עוז ב-7 באוקטובר ופרסם זאת ברשתות החברתיות". 

נזכיר כי מוקדם יותר השבוע רשת אל ג'זירה הודיע כי שני עיתונאים, בהם כתב אל-ג'זירה, נפצעו בתקיפה ישראלית מצפון לרפיח בדרום עזה. מצבו של כתב אל-ג'זירה איסמעיל אבו עומר וצלמו אחמד מטר הוגדר קשה ושניהם הועברו ביום שלישי לבית החולים האירופי בעזה בחאן יונס לקבלת טיפול.

הרשת הודיעה כי "לאבו עומר נקטעה רגל ימין, ורסיסים נותרו בראשו ובחזהו. הרופאים מנסים להציל את רגלו השמאלית. הוא נמצא כעת בניתוח לאחר שסבל מאיבוד דם משמעותי מחתך אפשרי בעורק". מוחמד אל-אסטל, רופא חירום בבית החולים, אמר כי חייו של אבו עומר בסכנה עקב פציעותיו הקשות.

אל ג'אזירה עיתונאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד