כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עשרות פשיסטים התכנסו באיטליה ושיבחו את היטלר

המשטרה האיטלקית פשטה על בתיהם של 24 בני אדם בגין קידום פשיזם במהלך התכנסות במסעדה ברובע היהודי של פרארה במהלכה שיבחו את הדיקטטורים בניטו מוסוליני ואדולף היטלר

עשרות פשיסטים התכנסו באיטליה ושיבחו את היטלר
משטרת איטליה, אילוסטרציה צילום: Pixabay

משטרת איטליה פשטה אתמול על בתיהם של 24 אנשים שנחקרו בגין קידום פשיזם במהלך התכנסות במסעדה ברובע היהודי של פרארה, במהלכה שיבחו את הדיקטטורים בניטו מוסוליני ואדולף היטלר.

החשודים כולם תושבי העיר פרארה בצפון איטליה בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, שהשתתפו בכינוס ב-20 בדצמבר שבו חילקו חומר שלא רק שיבח את היטלר ומוסוליני, אלא גם העליב את אנה פרנק וספורטאית איטלקית ממוצא אפרו אמריקני שחורה פיונה מיי, החשודים לבשו מדי כלא כתומים הנפוצים בארצות הברית לכינוס, אך לא ברור מדוע, כך דיווחה סוכנות היהודית AP.

על פי הדיווח, הקבוצה איימה להרוג סועדים אחרים שהפריעו לשירים הגזעניים שלהם, וסירבה להפסיק גם לאחר שהמשטרה הגיעה בגין תלונות של סועדים.

החשודים נחקרים באשמת הסתה לשנאה גזענית ועידוד פשיזם, דבר שהוא פשע באיטליה.

במהלך הפשיטות, המשטרה מצאה מדי כלא כתומים, אקדח מזויף, שרשראות, סכינים, אלות וכן חומר מודפס, כולל לוחות שנה, עם תמונתו של מוסוליני. מכשירים אלקטרוניים שנתפסו בפשיטות נבדקים כדי לראות אם האירוע היה חד פעמי או חלק מהתנהלות גדולה יותר.

 

איטליה אנטישמיות נאצים היטלר מוסליני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד