כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"גבולות שלא חוצים"

לעגו לחרדים: מבקר הטלוויזיה זועם על 'ארץ נהדרת'

"מזעזע. עצוב ומיותר. יש גבולות שלא חוצים, גם לא בשביל סאטירה. תיהנו לכם כותבים ויוצרים שהצלחתם ״לבעוט״. בעטתם בהרבה לבבות שבורים". מבקר הטלוויזיה של ynet בביקורת חריפה על תוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' שלעגה לחרדים ולאמונתם

לעגו לחרדים: מבקר הטלוויזיה זועם על 'ארץ נהדרת'
מתוך המערכון המסעיר צילום: צילום מסך

זעם רב ברשתות החברתיות בקרב המשתמשים השפויים שאינם שונאי חרדים לתיאבון, זאת בעקבות מערכון ששודר בשעות האחרונות בתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' ב'ערוץ 12' שלועגת לחרדים בצורה מבישה מזן חדש שטרם נראה כמותו עד כה.

במערכון נראים כביכול שני קציני נפגעים מטעם צה"ל שבאים לבשר למשפחה על נפילת בנה, טועים בכתובת ודופקים על דלתו של אברך חרדי שסבור כי באו לגייסו. כאשר הם מבינים שטעו, מוצג האברך כמי שמזלזל לכאורה ושמח שלא נפל איש מבני משפחתו וגם לא גויס. 

מבקר הטלוויזיה של ynet, רן בוקר זעם וכתב פוסט חריג: "רוצים לבקר את החרדים? תבקרו. יש בזה גם אמירה חשובה ואפילו צודקת לדעתי. אבל בין זה לבין לזלזל בכל מי שמאמין או בדת עצמה - ההבדל הוא עצום. והערב ארץ נהדרת פספסה בענק. לגלוג וזלזול כל כך בוטה באמונה היהודית או בכלל מאמיני הדת היהודית לא מתקבל על דעתי".

"ועוד יותר גרוע", הוסיף בוקר, "להכניס לשם את הרגע הכי טראגי של כל כך הרבה משפחות בישראל - דפיקה בדלת של קציני הנפגעים - מזעזע. עצוב ומיותר. יש גבולות שלא חוצים, גם לא בשביל סאטירה. תיהנו לכם כותבים ויוצרים שהצלחתם ״לבעוט״. בעטתם בהרבה לבבות שבורים. סחטיין. ארץ מפלגת", סיכם לקינוח.

ארץ נהדרת חרדים רן בוקר ביקורת גיוס חרדים משפחות שכולות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 82 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד