י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עיצוב שונה

יבואנית יונדאי מציגה את האלנטרה המחודשת

יונדאי מציגה את האלנטרה המחודשת בישראל. החזית של האלנטרה עברה עיצוב מחודש שכולל פנסי LED חדשים, גריל קדמי חדש, פגושים בעיצוב שונה וגלגלים בעיצוב חדש

יבואנית יונדאי מציגה את האלנטרה המחודשת
המשפחתית ההיברידית הנמכרת ביותר בישראל משודרגת צילום: יונדאי

כלמוביל, יבואנית יונדאי מציגה את האלנטרה המחודשת בישראל. יונדאי אלנטרה הייתה המכונית המשפחתית (סדאן ) הנמכרת ביותר בישראל בשנת 2023 וכעת היבואנית מציגה את הדגם הנוכחי - שהוא יותר בחזקת "מחודש", כלומר הוא עבר שורה של שדרוגים במראה ובאבזור.

לפי היבואנית, החזית של האלנטרה עברה עיצוב מחודש שכולל פנסי LED חדשים, גריל קדמי חדש, פגושים בעיצוב שונה וגלגלים בעיצוב חדש. מעבר לכך, לרשימת אביזרי הבטיחות מתווספות עוד 2 כריות אוויר שמעלות את המספר הכולל ל 8 כריות אוויר במקום 6 בדגם הקודם, תזכורת חדשה לחגורת בטיחות אחורית, חיישני חניה קדמים מקוריים, הגה שרועד כשהרכב סוטה מנתיב הנסיעה וגם התראת התנגשות כשנוסעים לאחור. 

יונדאיתא נהג דיגיטלי וחבילות בטיחות מורחבותיונדאי

מבחינה מכאנית, המערכת לא השתנתה באופן משמעותי, כלומר האלנטרה עדיין מצוידת במנוע בנפח 1.6 ליטרים ובמערכת סיוע היברידית כשמנוע הבנזין מפיק 105 כוחות סוס והמנוע החשמלי מפיק 43.5 כוחות סוס. צריכת הדלק הרשמית שמציג היצרן היא 22.7 קילומטרים לליטר.

יונדאי אלנטרה המחודשת משווקת בישראל בשלוש רמות גימור. רמת הבסיס "פרמיום" כוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינטש משולב דיבורית BT עם תאימות לממשקי Android Auto ו-Apple CarPlay, כפתור VIEW להפעלת מצלמה אחורית, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ומערכות נוספות.

מחירה הוא 169,900 שקל. רמת הביניים "סופרים" כוללת בין היתר גם  משטח טעינה אלחוטית לטלפון הנייד ולוח מחוונים דיגיטלי. המחיר הוא 172,900 שקל. הרמה הבכירה – "לקשורי" כוללת בין היתר גם ריפודי עור. מחיר גרסה זו הוא 179,990 שקל.

יונדאי כריות אוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד