י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מיזם החדשני

כמו בתל אביב: הכירו את GROW - מיזם המשרדים האדיר באלעד

עם עיצוב מודרני ומרהיב, מיקום מנצח בלב העיר אלעד במרכז נחלת יצחק, חנייה זמינה ונגישות מלאה לתחבורה ציבורית, מתחם GROW באלעד שובר את תקרת הזכוכית של עולם העסקים והמסחר באזור ומספק סביבת עבודה מושלמת המובילה לצמיחה וגדילה עסקית

משרדים מפוארים באלעד
משרדים מפוארים באלעד צילום: יח"צ

הכירו את המיזם החדשני GROW באלעד המציב סטנדרט חדש למתחמי המשרדים באזור המרכז. המתחם מחולל מהפכה עסקית חשובה, כאשר מספר חברות מובילות כבר עטו לשכור שטחי מסחר ומשרדים על מנת להיות שותפים לפרויקט הייחודי של העיר החרדית.

שוכר מוביל במתחם, שלום בוקובזה מנכ"ל חברת 'למעשה' מספר: "מרכז כיוון אלעד מבית "למעשה"  הוא זרוע ביצועית של משרד העבודה שמטפל בכל מה שקשור לפיתוח תעסוקה ולימודים בציבור החרדיהמרכז מעניק שירותים של ייעוץ תעסוקתי מותאם לציבור החרדי לגברים ולנשים על ידי יועצי תעסוקה לגברים ויועצות תעסוקה לנשים  אבחונים לתעסוקה ולימודים במחיר, מסובסד וכן פלטפורמה רחבה מאוד של קורסי ליבה וסדנאות העשרה ללא תשלום, בנושאי תעסוקה".

"בחרנו להקים ולקיים  את מרכז החברה וכיתות ההדרכה בפרויקט החדש שמביא את בשורת העיצוב והתכנון המודרני והעשיר לאלעד. קומת המשרדים GROW ממוקמת במרכז המסחרי נחלת יצחק שהוא נגיש מאוד לציבור תושבי העיר וקרוב לתחבורה ציבורי , הקהל שלנו מכיר את המקום ולא נתקל בקשיי הגעה שונים. המקום יהיה נקי מסודר ומרווח ולכן אנחנו יודעים שהציבור שמגיע אלינו ירגיש בנוח לחזור אלינו שוב ולהנות מהשירותים שהמרכז שלנו מציע, החברה נותנת גם שרותים  לגורמים פרטיים שמעונינים בגיוס עובדים והכשרתם".

לדברי שלום "הסניף באלעד מצליח מאוד ובימים אלו הוא מכפיל את פעילותו, וזה סמן ואיתות להמשך תהליך השתלבות החברה החרדית בשוק התעסוקה".

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

יחצמתחם גרוצילום: יחצ

קהלי היעד

הפרויקט המיוחד מיועד עבור שני קהלי יעד מרכזיים. הראשון הוא קהל יעד עסקי מקומי המחפש ליהנות ממשרדים ייצוגיים וסביבת עבודה ברמה גבוהה עבור העובדים.

קהל היעד השני הוא בעלי משרדים מחוץ לעיר המעסיקים עובדות או עובדים המתגוררים באלעד, אשר העברת המשרד למתחם GROW יכולה להוות פתרון מושלם עבורם ולחסוך לעובדים זמן יקר על הכביש בפקקים ואף  לחסוך למעסיק הוצאות הסעה יקרות ומיותרות. כאן יש לציין כי מתחם העסקים החדשני, נהנה ממיקום אסטרטגי בסמיכות לכביש 6 ולעורקי תחבורה ראשיים נוספים.

"באלעד קיים כוח אדם מעולה ואפקטיבי", משתפים אותנו מנהלי המיזם. "המיקום בלב האוכלוסייה החרדית מאפשר גיוס כוח אדם איכותי ומיומן מקרב התושבים, זוהי הזדמנות להביא לפיתוח עסקי של העיר וכן לקדם שילוב חרדים בתעסוקה וליהנות מפירותיו. במתחם ניתן להקים משרד מקומי בתחומי הטלמרקטינג, תכנות, תמיכה טכנית ועוד. זהו מהלך נבון ברמה העסקית וגם מהלך ערכי ברמה הלאומית שמביא לידי ביטוי את משאבי הכוח החרדיים האיכותיים".

אם אתם מחפשים סביבת עבודה מודרנית, אטרקטיבית ויעילה עבור העסק שלכם - אל תחמיצו את ההזדמנות. מהרו לשריין מקום בפרויקט העתידי של אלעד ותיהנו מתנופה וצמיחה עסקיות.

נותרו מקומות אחרונים בהחלט!

לתאום פגישה

ארץ דן אלעד משרדים במרכז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד