כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מעצמת המסחר המקוון

כך נכנס המסחר באמזון לקהילה החרדית בישראל

כמו בארה"ב גם בישראל גילו יזמים חרדים את ההזדמנויות שבמסחר האלקטרוני לפרנסה בכבוד ושמירה על אורח חיים חרדי מוקפד, דרך מעצמת המסחר המקוון אמזון

לימודי מסחר מקוון
לימודי מסחר מקוון צילום: יח"צ

נתונים מפתיעים שחשף אתר החדשות האמריקאי 'באזזפיד', מצביעים על מספרים גבוהים של סוחרים באמזון, המתגוררים בשכונות החרדיות של ברוקלין בניו יורק. לפי הנתונים בשכונות בורו-פארק וקראון הייטס לבדן, מתגוררים 7% מהסוחרים העצמאיים באמזון. הסוחרים העצמאיים אחראיים לנתח של 58% מהמכירות באתר אמזון.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

בעידן הנוכחי כבר אין צורך להשקיע בחנות מאובזרת או להשכיר מתחם במרכז קניות כדי להצליח למכור. שיטת המסחר המסורתית עברה כבר מזמן למרחב הווירטואלי ברשת ופתחה בפני הסוחר הישראלי עולם שלם של אפשרוית. כך מדווחים סוחרים חרדים באמזון על מחזור מכירות שנתי בסך 150 אלף דולר עם רווח של 20%, כל זאת בלי לשכור משרד או לבזבז שעות בפקקים בדרך לעבודה וזאת לאחר ניסיון של שנה בלבד.

גם בציבור החרדי בישראל, הבינו את הפוטנציאל שקיים בעולם המכירות המקוון. במרכז החדשנות 'ביזמקס' בירושלים, משיקים בימים אלה בשיתוף עם מרכז כיווןטק מחזור חדש בתכנית הכשרה באמזון ומסחר אלקטרוני המותאמת לגברים חרדים.

לאור ההצלחה של מחזורים קודמים שהביא בוגרים רבים לייצר הכנסה נאה בתוך חודשי עבודה ספורים, במרכז ביזמקס פותחים קורס מחזור נוסף של מסחר מקוון באמזון. "אנחנו כל העת משפרים ומדייקים את תכנית הלימודים במטרה להעניק את מירב הכלים לסוחר המתחיל", מספר דניאל כהן מנהל הפעילות של מרכז ביזמקס. "כך למשל במחזור הקרוב אנו שמים דגש על הפן המעשי, התלמידים יתנסו בשיטת 'פרייבט לייבל' ובמהלך הקורס ישיקו מוצר עם מיתוג עצמי משלהם, כך שבסוף הקורס הם יוצאים לשוק עם מוצר שכבר מכסה את העלויות".

הקורס יפתח בתאריך י"ז אדר א' (26.2.2024) ויפעל במתחם 'ביזמקס' ובמקביל גם יהיה ניתן להשתתף בזום. הלימודים בקורס יקנו לתלמידים את סל הכלים הרחב ביותר למכירות באמזון: מושגי יסוד בעולם המסחר המקוון, מחקר שוק למציאת רעיון לפיתוח, מציאת ספק ותקשורת נכונה, קניית סחורה, שילוח לאמזון ותמחור נכון של מוצר שיביא רווחים לאורך זמן. בנוסף, המשתתפים יקבלו ליווי לפתיחת חנות מקוונת באמזון ויבצעו כבר במהלך הקורס את המכירות הראשונות בשיטת ה'דרופשיפינג' המאפשרת מכירת מוצרים ללא השקעה כספית.

הקורס שיכלול 18 מפגשים שבועיים ומפגשי ליווי נוספים, יועבר על ידי המרצה גיא חרץ בעלים ומנכ"ל של חברת Prgecom - מהמובילות בתחום האיקומרס בישראל. בנוסף את לימודי הדרופשיפינג בקורס יוביל יונתן בן עטר, סוחר אמזון ותיק ומנוסה.

אמזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד