כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
השקט יישמר?

משרד האוצר יפרסם את מתווה החזרה לשדרות | כל הפרטים

לפני מספר ימים משרד החינוך ועיריית שדרות הודיעו כי יפתחו את כלל מסגרות החינוך בעיר בתאריך ה-3 במרץ

אזעקות בשדות. האם ישוב השקט בקרוב?
אזעקות בשדות. האם ישוב השקט בקרוב? צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

הבוקר (חמישי) מתפרסמים בכלי התקשורת דיווחים שונים על כך שבכוונת משרד האוצר להכריז על מתווה לקראת חזרת התושבים לעיר שדרות. על פי הדיווחים, בשלב הזה באוצר מתעקשים על 3 אופציות. ראשית, אזרחים שפונו מהעיר לאחר פרוץ הלחימה יוכלו להישאר במלונות השונים עד לתאריך ה-7.7.

בנוסף, מי שיחליט שהוא אכן חוזר לעיר, צפוי לקבל "מענק שיבה". במסגרת המענק יינתנו למשפחות סכום של 25 ש''ח ליום עבור כל ילד וסכום של 50 ש''ח ליום לכל מבוגר. גם המענק הזה יינתן עד לתאריך ה-7.7.

יצויין כי הסכום שפורסם מגלם קיצוץ של כ-75 אחוזים ממענק האכלוס כיום. ולסיום, מי שישכור בית מחוץ לעיר יקבל סיוע שיכלול ירידה של כ-60 אחוז ממענק האכלוס. 

לפני מספר ימים משרד החינוך ועיריית שדרות הודיעו כי יפתחו את כלל מסגרות החינוך בעיר בתאריך ה-3 במרץ. זאת לאחר שפיקוד העורף איפשר את פתיחת המסגרות בעיר ומשרד החינוך נערך להחזרת צוותי החינוך בעיר, במקביל להכנת מסגרות החינוך על ידי העירייה לאחר ארבעה חודשים בהם לא פעלו. 

החלטה זו מגיעה לאחר שהעירייה קיבלה את אישור הממשלה לאפשר לתושבים המעוניינים בכך להישאר מחוץ לעיר עד לחודש יולי. מסגרות החינוך המיוחד וקידום הנוער ייפתחו באופן מצומצם ב-20/2/24. 
 

שדרות משרד האוצר מתווה חזרה לשדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד