כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בהשקת המטה

התדהמה של הרבי: "הציבו אותו כמועמד קש"

סיעת 'מחזיקי הדת' בבית שמש השיקה מטה בחירות מיוחד, המופעל על ידי חסידי בעלזא במטרה למקסם את הקולות שיצביעו למען הגדלת הסיעה ונצחונו של שמואל גרינברג | . חבר מועצת העיר סיפר על הביקור בבית האדמו"ר ועל התדהמה שהייתה ניכרת על פני הרבי, כששמע על ההתנהלות החמורה

התדהמה של הרבי: "הציבו אותו כמועמד קש"
כינוס חסידי בעלזא צילום: אנשיל בעק

לראשונה בכל מערכות הבחירות בבית שמש, סיעת 'מחזיקי הדת' (בעלזא) השיקה מטה בחירות מיוחד, המופעל על ידי חסידי בעלזא, לצד המטה המרכזי של סיעת כח, וזאת, במטרה למקסם את הקולות שיצביעו למען הגדלת סיעת כח ולמען ניצחונו של המועמד שמואל גרינברג בבחירות לראשות העיר.

נציג 'מחזיקי הדת' ישעיה וייסמן כינס השבוע את ראשי המטות, כשמי שמנהל את המטה הראשי הוא האסטרטג אברהם יוסף פרסטר, כשלצידו פועל משה בלוך ושורה של אברכים נמרצים, שנענו לקריאת קודשו של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, כשהמטרה היא לא להביא רק את 2,000 הקולות של חסידי בעלזא לקלפי, אלא לגייס קולות נוספים מקרב תושבי העיר, במטרה להביא לניצחונו של גרינברג.

יריית הפתיחה הייתה אמש עם כנס הדיינים והגבאים של חסידות בעלזא בבית שמש. חבר מועצת העיר ישעיה וייסמן סיפר בכנס על הביקור בבית האדמו"ר מבעלזא לפני שבועיים, ועל התדהמה שהייתה ניכרת על פני הרבי, כששמע על ההתנהלות החמורה וסדרת הפרת ההבטחות מצד מי שנחשבו כביכול כשותפים של בעלזא בעבר.

בכנס נאם גם הרב אליקים שטארק, מקורבו של בן האדמו"ר הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, שחשף כי עוד לפני הצבת מועמדותו של גרינברג - "חסידות בעלזא ביקשה לתמוך במועמדות אפשרית של משה אבוטבול, אך בש"ס לא רצו לעשות זאת, מסיבות פנימיות לא נעימות, ורק ברגע האחרון הציבו אותו כמועמד קש בגלל מניעי נקמה, למרות שידוע לכולם שאין לו שום סיכוי אפילו לא לעלות לסיבוב שני".

בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד