כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מקדימים להזמין וטסים בראש שקט

חדש! אלעל מאפשרת גמישות וראש שקט בהזמנה מראש: ביטול כרטיס הטיסה עד 24 שעות לפני מועד ההמראה

מטוס אל על
מטוס אל על צילום: יח"צ

ההטבה כוללת ביטול ללא עלות + קבלת שובר למימוש עתידי, והיא תקפה לטיסות הממריאות מפברואר ועד אפריל 2024

ביטול ללא ביטול

לאחרונה גובר הצורך של הישראלים לצאת לטיסות התאווררות להפוגה מהמצב. כדי לאפשר לנוסעים להזמין טיסה בתכנון מקדים ובראש שקט אנו מאפשרים לבטל את הכרטיס ללא דמי ביטול, בתמורה לשובר זיכוי בשווי ערכו המלא של הכרטיס! הטבה זו תעזור לכם להקדים ולהזמין טיסות לפסח. ביטול הכרטיס יתאפשר עד 24 שעות לפני ההמראה.

במקרה של ביטול הטיסה מטעם הלקוחות בטיסות שמ־1 בפברואר 2024 ועד 30 באפריל 2024 (למעט כרטיסי LITE, כרטיסי בונוס וכרטיסים קבוצתיים) ניתן יהיה לקבל שובר זיכוי על מלוא הסכום, ללא דמי ביטול. השובר יינתן גם עבור מוצרים נלווים שנרכשו עם הכרטיס, דוגמת הושבה וכבודה. כמו כן, שובר הזיכוי למימוש בטיסות אל על וסאן דור אינו שמי, ותתאפשר העברתו לאדם אחר.

במסגרת הטבה זו מקבלים לקוחות אלעל את תנאי המוצר 'אלעל PROTECT' שישוב להיות זמין למכירה לטיסות הממריאות מ־1 במאי 2024. מוצר הפרוטקט מאפשר את ביטול הטיסה וקבלת שובר זיכוי בשווי ערכו המלא של הכרטיס, כולל בגין שירותים נלווים, למימוש עתידי בטיסות אלעל וסאן דור.

תהיו רגועים

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באלעל: "חוסר הוודאות של התקופה גורם לצרכנים להזמין טיסות ברגע האחרון. מצד אחד יש עלייה בצורך לצאת להפוגות ולהתאווררות בחו"ל, ומצד שני עולה חשש להתחייב על הזמנת טיסות מראש. כדי שלקוחותינו יבטיחו לעצמם מחירים נוחים בעת רכישת כרטיסי טיסה כמה חודשים מראש, אנו מציעים שירות שיאפשר את ביטול כרטיס הטיסה ברגע האחרון ויעניק ראש שקט בעת רכישת כרטיסים".

 

 

 

אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד