כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בג' מתלבטים: משרד אחד או שניים? • הנייעס היומי

ב'יהדות התורה' מתלבטים בין בחירה במשרד פרסום אחד או שנים - לחרדי ולחילוני • ב'מחנה הציוני' כבר החליטו

בג' מתלבטים: משרד אחד או שניים?   • הנייעס היומי
פלאש 90

יהדות התורה

מטה ההסברה של 'יהדות התורה' בראשות אברהם רכשטופר ומנחם גשייד מאגודת ישראל ואריה זיסמן ואברימי רוזנטל מדגל התורה, צפוי להחליט ביומיים הקרובים על זהות משרד הפרסום ועל קמפיין הבחירות שילווה את התנועה לבחירות.
ביום חמישי שעבר הגישו 6 משרדי פרסום את הצעותיהם בפני חברי מטה ההסברה. מתוכם נבחרו שלושה משרדים פרסום שהגיעו לגמר ומתוכם יבחר משרד פרסום אחד. גורם ביהדות התורה אמר ל'בחדרי חרדים' כי טרם הוחלט אם ייבחר משרד הפרסום אחד, או שניים - אחד לחרדי והשני לחילוני.


העבודה

בצל המאבק בין מפלגת העבודה למפלגת הליכוד סביב פרשת העמותות: ראשי המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, ח"כ ציפי לבני ויו"ר מטה הבחירות, ח"כ איתן כבל הכריזו הערב בכנס ראשי מטות ומזכירי סניפים בת"א על איוש תפקידי ראשי המטות במטה הבחירות.
ח"כ שלי יחימוביץ' מונתה לתפקיד יו"ר מטה הסברה, לתפקיד יו"ר מטה הארגון מונה ח"כ אראל מרגלית. לתפקיד יו"ר מטה צעירים – ח"כ סתיו שפיר. ח"כ עמר בר-לב ישמש כיו"ר מטה שטח. ח"כ נחמן שי ירכז את כתיבת המצע וישמש כיו"ר מטה הגמלאים. דני עטר ישמש כיו"ר מטה המושבים ואיתן ברושי כיו"ר מטה הקיבוצים.


יש עתיד

יו"ר מפלגת 'יש-עתיד' יאיר לפיד יכנס מחר מסיבת עיתונאים, בשעה 12:00 מחוץ לכתלי כלא "מעשיהו", שם יציג את תכנית החקיקה הרחבה של 'יש-עתיד' נגד מגיפת השחיתות שהגיעה עד לצמרת המדינית. מדובר בחבילת חוקים אגרסיבית ומחמירה, שמטרתם להיאבק ולטפל בכל תחומי השחיתות באופן מיידי, אומרים במפלגה
במפלגה מוסיפים "כפי שכבר הודיע לפיד בעבר, תוכנית המלחמה בשחיתות תהווה תנאי להצטרפותה של 'יש-עתיד' לכל קואליציה שתקום, על מנת להבטיח את קידומה בממשלה הבאה. תוכנית 'יש עתיד' למלחמה בשחיתות גובשה בהתייעצות עם צוות המומחים של המכון הישראלי לדמוקרטיה.
יש עתיד נייעס ג חירות כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד