ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אנטישמיות ממוסדת

מחוץ לביתו של הרב: כרזה ברמקול תמיכה בחמאס

עובדת עירייה בקונטיקט סיטי התנכלה למשפחה חרדית בגלל שלט שהמשפחה תלתה מחוץ לבית. היא עודדה אחרים להצטרף להתנכלות. ראש עיריית ניו הייבן אמר שהוא "בודק את העניין". תושבים יהודים אומרים שהקהילה "מאוד מזועזעת והרגישה מוטרדת"

מחוץ לביתו של הרב: כרזה ברמקול תמיכה בחמאס
האישה מחוץ לבית צילום: באדיבות המצלם

עובד עירייה בניו הייבן, שבקונטיקט ארה"ב, בעלת היסטוריה מלאה באנטישמיות במדיה החברתית, קראה סיסמאות של טיהור אתני עם מגפון מחוץ לבית של משפחה של רב חרדי, ועודדה אחרים להצטרף אליה.

ת'אביסה ריץ', רכזת המחלקה לאמנויות, תרבות ותיירות, עמדה מחוץ לביתו של הרב אלחנן פופקו, עם מגפון לאחר שזיהתה שלט תמיכה בישראל. הרב אלחנן פופקו אמר ל'בחדרי חרדים' כי הוא יצא להתעמת איתה.

"אשתי הודיעה לי שמישהו נמצא מחוץ לבית שלנו עם מגפון וצורח קריאות פרו-פלסטיניות", אמר הרב פופקו: "יצאתי החוצה והתעמתתי איתה על מחאה שהיא עושה מחוץ לבית יהודי פרטי, מכונית עצרה וגבר רעול פנים הצטרף אליה".

נציג של ראש עיריית ניו הייבן, ג'סטין אליקר, אמר לתקשורת המקומית שדברי ריץ' מייצגות רק את עצמה וכי הם "אוספים מידע באופן פעיל ובוחנים את הנושא".

הוא הוסיף שהוא מאמין שגב' ריץ' "הפעילה שיקול דעת גרוע מאוד, ומוצא שכמה מהפוסטים האישיים שלה ברשתות החברתיות מדאיגים ופוגעים". 

לאחר פרסום ההתנהגות שלה ברשתות החברתיות, ריץ' מחקה את עמוד הפייסבוק האישי שלה שבו פרסמה סרטון של הפעילות שלה לאחר שאתר Daily Wire יצר איתה קשר.

במהלך הצעקות שלה, בעלה צ'רלי ריץ', אשר לבוש מסכה, הגן על מעשי אשתו, ולחץ על הרב פופקו להוקיע את ישראל. "היינו מזועזעים מאוד", אמר ל'בחדרי חרדים', הרב פופקו. "מסתבר ששניהם חברים בולטים בקהילה שבאו להציק לנו בגלל שהעמדנו שלט תמיכה בישראל".

הרב פופקו אמר שראש העיר התקשר אליו ביום שני האחרון, האירוע התרחש ביום יממה קושם בגלל דאגה מהאירוע. "הסיבה שהוא התקשר היא כי יש הרבה יהודים בשכונה, ורבים היו מזועזעים מאוד והרגישו שהם מטרה", אמר הרב פופקו, והוסיף כי משפחתו עברה לאחרונה לניו הייבן, ולפני חודש גנבו להם שלט פרו-ישראלי מהגינה.

 

חמאס מלחמת חרבות ברזל ארצות הברית אנטישמיות הרב פופקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד