כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מלמד סנגוריה

ינון מגל מבריק: "במקום החרדים הייתי מטריל את המערכת"

מגל לימד סנגוריה על המגזר ואמר: "החרדים זו החברה הכי תורמת במדינת ישראל, נותנים יותר מכל מגזר אחר בהתנדבות" | שותפו להגשה טען שהצבא לא בנוי לגיוס חרדים בכמויות גבוהות

ינון מגל מבריק: "במקום החרדים הייתי מטריל את המערכת"
ינון מגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

נושא חוק הגיוס עולה שוב לכותרות בימים אלה ובייחוד על רקע המערכון הביקורתי הנבזה בתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת'.

איש התקשורת ינון מגל התייחס לנושא בפתח תוכניתו ברדיו 103FM. הוא אמר בזעם: "אני שירתי בצבא, הייתי קצין, הייתי בקבע, נתתי מעצמי ולא עשיתי את זה משום נטל, עשיתי את זה בזכות. אני רציתי לתרום למדינת ישראל והייתי גאה שהייתה לי את ההזדמנות לתרום למדינת ישראל, ולא הרגשתי שמישהו שלא עושה את זה, עושה זאת על חשבוני". 

עוד אמר מגל, "החרדים זו החברה הכי תורמת במדינת ישראל, נותנים יותר מכל מגזר אחר בהתנדבות. הצבא מכין את עצמו לגיוס חרדים?".

שותפו להגשה הפרשן הצבאי יוסי יהושוע טען, "האם הצבא בנוי לגייס את כל החרדים? לא".

ינון מגל העלה רעיון מבריק ואמר: "אני במקום החרדים הייתי מטריל עכשיו את המערכת ואומר 'יאללה, כולם באים. כל החרדים מתגייסים, תכינו לנו עכשיו מסגרות'". 

על המערכון המביש של 'ארץ נהדרת', אמר: "תבדוק את כל אנשי 'קשת' ואת הקאסט של התוכנית מלמעלה עד למטה, כמה מהם היו בקרבי? כמה מהם, ההורים שלהם לא ישנו בלילה? יש להם זכות לפתוח את הפה על דפיקה בדלת? מי הם? מה הם מדברים על החרדים? חוצפנים. אני הייתי בקרבי, לא אתם, שתקו". כך ינון מגל ברדיו 103FM.

ינון מגל גיוס חרדים יוסי יהושוע גיוס בחורי ישיבה גיוס בני ישיבות רדיו 103FM ארץ נהדרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד