כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בדרך לבלפור?

סקר חדש: גנץ ממשיך לזנק, סמוטריץ' מתחת לאחוז החסימה

סקר חדש שפורסם מעלה כי נמשך מצבן הקשה של הליכוד והקואליציה בסקרי הבחירות. כמה מובילים במחנה הממלכתי על הליכוד ואיזו מפלגה מהקואליציה לא עוברת את אחוז החסימה?. כל הנתונים

סקר חדש: גנץ ממשיך לזנק, סמוטריץ' מתחת לאחוז החסימה
במליאת הכנסת צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

סקר מנדטים חדש שמתפרסם הבוקר (שישי) מעלה כי מפלגת המחנה הממלכתי מזנקת ב־4 מנדטים, בעוד הליכוד מתחזקת במנדט אחד.הסקר נערך על ידי "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר, בשיתוף Panel4All.

על פי הסקר לו הבחירות היו מתקיימות היום כך הייתה נראית חלוקת המנדטים: המחנה הממלכתי - 40, הליכוד - 18, יש עתיד - 12, ישראל ביתנו - 10, עוצמה יהודית - 10, ש"ס - 9, יהדות התורה - 7, חד"ש-תע"ל - 5, רע"מ - 5, מרצ - 4.

הציונות הדתית לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.9%, כך גם בל"ד עם 1.4% והעבודה עם 1% בלבד. בעקבות התנודות, יורדת הקואליציה הנוכחית לכדי 44 מנדטים בלבד, והאופוזיציה עולה ל־66.

למרות התחזקות המחנה הממלכתי, אין כמעט שינויים בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה: 47% רואים את בני גנץ כמתאים, לעומת 32% שתומכים בנתניהו. 21% נוספים הם חסרי דעה.

בסקר, שנערך ב־14־15 בפברואר, השתתפו 515 משיבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים. טעות הדגימה המרבית בסקר עומדת על 4.3%.

הליכוד המחנה הממלכתי הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד