ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
נשק במרכז הרפואי

נמשכת הפעילות בבית החולים בחאן יונס: 20 מחבלים שהשתתפו בטבח נעצרו

צה"ל ממשיך בפעילות כנגד ארגון הטרור חמאס בבית החולים נאסר שבחאן יונס, לאחר שהתקבל מידע ולפיו במקום הוחזקו גופות חטופים | הכוחות איתרו אמצעי לחימה ועצרו עשרות חשודים, ביניהם 20 מחבלים  שהשתתפו בטבח בשמחת תורה

נמשכת הפעילות בבית החולים בחאן יונס: 20 מחבלים שהשתתפו בטבח נעצרו
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

עוצבת הקומנדו, שייטת 13 וכוחות מיוחדים נוספים ממשיכים לפעול כנגד ארגון הטרור חמאס בתוך בית החולים נאסר שבחאן יונס. בצה"ל מציינים כי הפעולה מבוססת על מידע מודיעיני המעיד על פעילות טרור של חמאס בבית החולים.

עד כה, עצרו הכוחות במהלך הפעילות מעל 20 מחבלים שלקחו חלק בטבח הרצחני ב-7.10 ועשרות חשודים שנלקחו לחקירה. 

כמו כן, במהלך הסריקות במרחב בית החולים, לוחמי מגלן איתרו מרגמות, רימונים ואמצעי לחימה נוספים השייכים לארגון הטרור חמאס.

צה״ל ימשיך לפעול בהתאם לדין הבינלאומי נגד ארגון הטרור חמאס, הפועל באופן שיטתי מתוך בתי חולים ותשתיות אזרחיות.

אתמול צה"ל הודיע כי החל לפעול כנגד ארגון הטרור חמאס בתוך בית החולים. הפעולה, כך לפי הצבא, מבוססת על מידע מודיעיני המעיד על פעילות טרור של חמאס בבית החולים הנוגעת לגופות החטופים ומטרתה הגעה לפעילי טרור, בהם גם חשודים במעורבות בטבח בשבעה באוקטובר. עד כה עוכבו מספר חשודים בבית החולים.

דובר צה"ל עדכן כי "מאז מעשי הטבח של חמאס בשבעה באוקטובר, צה"ל פעל למילוי משימתו לפרק את חמאס ולהחזיר את החטופים שלנו הביתה. אנו פועלים נגד מחבלים חמאס בכל מקום שבו הם מסתתרים, וכפי שהוכחנו במשימת ההצלה המוצלחת של החטופים שלנו - אנחנו מחויבים למשימה להחזיר אותם הביתה".

הוא הוסיף כי "לצערי, אנחנו יודעים שכמה מהחטופים כבר אינם בין החיים, ואנו מחויבים למצוא ולהחזיר את גופותיהם. צה"ל מבצע פעולות חילוץ מדויקות כבעבר, והמודיעין שלנו מצביע על כך שגופות חטופים עשויות להיות מוחזקות בבית החולים נאסר בחאן יונס. המידע אמין ומגיע ממספר מקורות - כולל חטופים ששוחררו".

בעדכון שמסר דובר צה"ל לתקשורת הזרה אמר כי: "גופות חטופים עשויות להיות מוחזקות בתוך בית החולים. נתנו לחולים ולצוות זמן להתפנות עד 7 בבוקר".

מלחמת חרבות ברזל חאן יונס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד