כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עוד יצטרפו?

"מבצעים עד חגי תשרי": האולטימטום של השר הצליח להפחיד את ענקית המזון

לאחר ששר הכלכלה הודיע כי יבייש פומבית חברות שיעלו מחירים - ויליפוד מודיה כי תחיל שורה של מבצעים על המוצרים שהתייקרו

"מבצעים עד חגי תשרי": האולטימטום של השר הצליח להפחיד את ענקית המזון
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ענקית המזון ויליפוד הודיעה היום (שישי) על מתן מבצעים על מוצרים שהעלו את מחיריהם עד חגי תשרי וככל שתמשך המלחמה, באופן כזה שהמחירים יחזרו למה שהיו לפני העלאתם. במקביל, החברה הכריזה על העלאת מחירים ב-15% לשורה של מוצרים מהמזרח. צעדי החברה באים לאחר שהשא איים בשיימינג לחברות שיעלו מחירים בעת הזו.

כזכור, לפני שבוע שר הכלכלה, ניר ברקת, איים על החברות שהעלו מחירים ואמר כי אם לא יבטלו את הצעד, משרדו יערוך להן 'ביוש רגולטורי' ושיימינג פומבי באמצעות הכנסתן לרשימה שחורה שתוצג לציבור.

החברות שקיבלו את הפנייה הן תנובה, אסם, יכין, סלטי שמיר, ויליפוד, בית השיטה, סוגת, שסטוביץ, אחוה ושטראוס. שורת חברות אלה, וכן יוניליוור וגם ויסוצקי, הודיעו על עליית מחירים החל מחודש זה (פברואר) בשיעור שמגיע ל-20%.

ממשרד הכלכלה נמסר כי "חברת ויליפוד יצאה מ'הרשימה השחורה' לאחר שהודיעה כי תקפיא את העלאת המחירים וכי לא תעלה מחירים. כעת ויליפוד עברה לרשימת החברות הירוקות שהקפיאו את עליות המחירים בזמן המלחמה.

בימים אלה חברות נוספות מנהלות שיח מול לשכת שר הכלכלה במטרה לצאת מהרשימה השחורה. בימים הקרובים יפורסמו צעדים נוספים שיינקטו נגד החברות שהעלו מחירים בזמן המלחמה ומופיעות ברשימה השחורה".

התייקרות העלאת מחירים שר הכלכלה עליית מחירים ויליפוד ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד