י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בן גביר הגיע לזירה

ראש הממשלה נתניהו: "הפיגוע מזכיר שכל הארץ חזית"

השר בן גביר, המפכ"ל ומפקד המחוז נשאו הצהרה בזירת הפיגוע. בן גביר: "כלפי הטרור פועלים לא במצמוצים ולא בדיבורים אלא רק בקו נחוש" | ראש הממשלה נתניהו: "הפיגוע הזה מזכיר לנו שכל הארץ חזית ושהמרצחים, שבאים לא רק מעזה, רוצים להרוג את כולנו"

ראש הממשלה נתניהו: "הפיגוע מזכיר שכל הארץ חזית"
השר בן גביר בהצהרה בזירה צילום: דוברות המשטרה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע הירי הקטלני בדרום ואמר: "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים בפיגוע בצומת ראם, ומתפלל לשלום הפצועים. הפיגוע הזה מזכיר לנו שכל הארץ חזית ושהמרצחים, שבאים לא רק מעזה, רוצים להרוג את כולנו. אנחנו נמשיך להילחם עד לניצחון המוחלט בכל העוצמה, בכל חזית, בכל מקום, עד שנחזיר את הביטחון והשקט לכל אזרחי ישראל". כך נתניהו.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לזירת הפיגוע בצומת ראם ומסר הצהרה לתקשורת לצד מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ומפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון.

השר אמר כי "האירוע הזה הוכיח עוד פעם את התפיסה שנשק מציל חיים. אנחנו יודעים שבחודש האחרון יש ביקורת על מדיניות הרחבה מאד של חלוקת נשקים, היום הוכח שנשק מציל חיים של אנשים. לא רק שלא היעתר לביקורות אלא אני ארחיב ואגדיל את המדיניות שלנו לאפשר לאזרחי ישראל להתחמש - הנשק הזה מציל אנשים".

החמיא למשטרה על עבודתה ואמר, "יש לנו משטרה שעובדת קשה מאד, שוטרים שמוסרים נפש, שלא יכולים להיות בכל מקום ומקום ויש לנו כאן אזרח שהיה איש ביטחון בעברו שמציל חיים של אנשים אחרים. ואני אומר עוד דבר אחד, כלפי הטרור פועלים לא במצמוצים ולא בדיבורים אלא רק בקו נחוש, כך צריך להיות בעזה, כך צריך להיות בלבנון וכך צריך להיות עם כל הטרוריסטים. הם לא מבינים שמדברים איתם, הטרוריסטים לא מבינים שממצמצים להם. קו נחוש, אפס סובלנות, מלחמה חורמה". כך בן גביר.

לפניו נשאו הצהרה מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ומפקד מחוז המרכז במשטרה ניצב אבי ביטון שאמרו: "אנו מבינים כי המחבל שחוסל ככל הנראה פעל לבדו".

ראש האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד הגיב ואמר: "פיגוע קשה בצומת מסמיה, ישראלים חפים מפשע נורו ונפגעו. אני שולח ניחומים חמים למשפחות הנרצחים שאיבדו את היקר להן מכל. מחזק את כוחות הבטחון ולוחמי צה״ל העומדים על המשמר בכל הארץ, שובו הביתה בשלום".

השר בני גנץ מסר: "משתתף בצער הכבד של משפחות הנרצחים בפיגוע בצומת ראם, ויחד עם כל עם ישראל מתפלל להחלמת הפצועים. אנחנו במערכה על חיינו בארץ הזו. המחירים קשים, אבל אנחנו נחושים. ביחד, נשבור את רוח הטרור של אויבינו".

 

איתמר בן גביר קובי שבתאי אבי ביטון יאיר לפיד בני גנץ פיגוע ירי צומת מסמיה צומת בני ראם נרצחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד