כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הפיגוע בצומת מסמיה

האזרח שירה במחבל משחזר: "ראיתי אותו יורה והסתערתי לעברו"

האזרח שירה במחבל וחיסל אותו אמר בעדותו ובשיחה עם המפכ"ל שבתאי: "הייתי בצד השני של הכביש, ראיתי אותו פורק את הנשק ורצתי עם אקדח שלוף, ראיתי אותו יורה והסתערתי לעברו. קודם יריתי מרחוק ואז צמצמתי את המרחק אליו"

האזרח שירה במחבל משחזר: "ראיתי אותו יורה והסתערתי לעברו"
זירת הפיגוע בצומת מסמיה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

האזרח שירה וחיסל את המחבל שביצע את פיגוע ירי בתחנת אוטובוס בצומת ראם שליד גדרה, איש כוחות הביטחון לשעבר שמשרת כיום במילואים, שיחזר את רגעי הפיגוע והחיסול. 

האזרח אמר בעדותו וגם בשיחה עם המפכ"ל שבתאי: "הייתי בצד השני של הכביש, ראיתי אותו פורק את הנשק ורצתי עם אקדח שלוף, ראיתי אותו יורה והסתערתי לעברו. קודם יריתי מרחוק ואז צמצמתי את המרחק אליו. התקדמתי לעברו תוך כדי שאני יורה, ואז הגעתי אליו, וידאתי שאני מנטרל אותו".

מפכ"ל המשטרה שבתאי לחץ את ידו של המנטרל ואמר לו "יישר כוח".

ד"ר איתי זוארץ מנהל יחידת הטראומה ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד מעדכן על מצב הפצועים.

סגן מנהל מרחב לכיש במד"א, נחום דוד סיפר: "הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד, ראינו פצועי ירי שוכבים כשחלקם מחוסרי הכרה, ביצענו מיד מיון ראשוני לפצועים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי, הענקנו לו טיפול מציל חיים, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה, צעיר נוסף כבן 20 היה מחוסר הכרה ונער כבן 16 וגבר כבן 65 היו בהכרה וסבלו מפציעות חודרות וקשות. אישה כבת 65 מצבה הוגדר בינוני, גבר כבן 52 שהצליח להימלט מהזירה הזעיק אותנו סמוך ליישוב יד בנימין הסמוך, הגענו אליו במהירות הוא היה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו ופינינו גם אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".


 

 

 

פיגוע ירי קרית מלאכי מפכ"ל המשטרה שחזור צומת בני ראם צומת מסמיה נטרול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד