כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חלק מחמאס

שר החוץ חשף בוועידת הביטחון של מינכן את "תיק אונר"א"

שר החוץ ישראל כ"ץ קרא בביקורו הראשון בגרמניה לשחרור כל החטופים וחשף בפני הקהילה הבינלאומית בוועידת הביטחון של מינכן את "תיק אונר"א" שנכתב במשרד החוץ - ומציג הוראות חותכות למעורבות של עובדי הארגון בטרור: "אין מקום לאונר"א בעזה. הארגון משמש כזרוע של ארגון הטרור חמאס"

שר החוץ חשף בוועידת הביטחון של מינכן את "תיק אונר"א"
שר החוץ חושף את "תיק אונר"א" צילום: בועז ארד

שר החוץ ישראל כ"ץ נאם ביום שישי  בוועידת הביטחון במינכן. השר כ"ץ חשף לראשונה בפני הקהילה הבינלאומית את "תיק אונר"א" שנכתב במשרד החוץ ומציג ראיות ברורות למעורבות אונר"א בפעילות הטרור של חמאס.

שר החוץ כ"ץ אמר בועידה: "אין מקום לאונר"א בעזה. אונר"א היא הבעיה, לא הפתרון. אונר"א משמשת כזרוע של ארגון הטרור חמאס. 12 עובדי אונר"א היו מעורבים בפיגוע ב-7 באוקטובר וברצח וחטיפת ישראלים".

השר הוסיף: "מפקדת אונר"א בעזה הייתה חלק מארגון הטרור - חמאס, כולל חיבור מנהרות טרור. יש לנו הרבה עדויות למעורבות של אונר"א בפעילות טרור - ונחשוף אותו לעולם. ישנם ארגונים בינלאומיים נוספים שיכולים להחליף את אונר"א בעזה. אני קורא לראש אונר"א, פיליפ לאזריני, להתפטר לאלתר".

על השבת החטופים אמר השר כ"ץ: "המטרה הכי חשובה של משרד החוץ היא להשיב את החטופים הביתה. החמאס התנהג בדיוק כמו שהתנהגו הנאצים כלפי היהודים בזמן השואה. הדבר הכי חשוב להשבת החטופים הוא המשך הלחץ הצבאי. אני קורא למנהיגי העולם להפעיל לחץ על קטאר ומדינות אחרות להשבת כולם".

בהמשך הנאום, שר החוץ כ"ץ קרא לעולם לעצור את איראן: "איראן מאיימת על אירופה: אם הקהילה הבינלאומית לא תתגייס לעצור אותה - יהיו הרבה "עזות" - בברלין, בהאג וברחבי אירופה. צריך להפעיל סנקציות על איראן כדי למנוע ממנה להשיג נשק גרעיני - ושם דגש על זכותה של ישראל להגנה עצמית עד להשגת יעדי המלחמה והצהיר שהמלחמה הנוכחית היא "לא רק המלחמה שלנו, אלא של כל העולם החופשי מול האיסלאם הרדיקלי וציר הרשע בהובלת איראן".

ישראל כץ נאצים ועידת הביטחון של מינכן מלחמת חרבות ברזל חמאס אונר"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד