י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מערכה אמיתית"

נסראללה איים: "לחיזבאללה יש יכולת רקטית מקריית שמונה ועד אילת"

חסן נסראללה נאם ביום שישי והסביר כי לארגון יש "רגישות מיוחדת" לאזרחים שנהרגו. "כשמדובר באנשי הארגון שמחוסלים זה טבעי כי זה חלק מהמערכה: אנחנו לא משחקים כדורגל בדרום לבנון או עושים תחרות תרבותית. זאת מערכה אמיתית עם אויב אכזר אבל אזרחים זה משהו אחר"

נסראללה איים: "לחיזבאללה יש יכולת רקטית מקריית שמונה ועד אילת"
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם ביום שישי לרגל מותם של "המפקדים השהידים", אירוע שהוא מדבר בו כל שנה. נסראללה הסביר בנאום כי ארגונו לא יכול לשתוק על מה שהוא מגדיר כמעשי הטבח האחרונים של ישראל בנבטיה ובא-סוואנה בדרום לבנון ולכן התגובה אתמול בקריית שמונה הייתה תגובה ראשונית וישראל תשלם על הפגיעה באזרחים בדם.

לדבריו, החזית של חיזבאללה נגד ישראל לא תיפסק, יהיו אשר יהיו האיומים (עד להפסקת המלחמה בעזה). אף מילה מצדו על המטח הקטלני לצפת ביום רביעי. וגם העביר מסר לשר הביטחון גלנט שמאיים על חיזבאללה ב-50 ק"מ ובביירות: "אני רוצה להזכיר לו שלחיזבאללה יש יכולת רקטית אדירה ומדויקת שמגיעה מקריית שמונה ועד לאילת", כך דיווח רועי קייס בכאן חדשות.

נסראללה בנאומו הסביר כי לארגון יש "רגישות מיוחדת לאזרחים שנהרגו כיוון שכשמדובר באנשי הארגון שמחוסלים זה טבעי כי זה חלק מהמערכה: אנחנו לא משחקים כדורגל בדרום לבנון או עושים תחרות תרבותית. זאת מערכה אמיתית עם אויב אכזר", אבל אזרחים זה משהו אחר".

המזכ"ל הוסיף ואמר: "התגובה למעשי הטבח בדרום היא שנמשיך ונסלים את הלחימה מבחינה הפעילות, העוצמה וההיקף, ועל האויב לדעת את זה ולצפות לזה. אתמול תקפנו את הבסיס בקריית שמונה בכמה טילי פלק ואת קריית שמונה בעשרות קטיושות וזו תגובה ראשונית. הנשים והילדים שלנו שנהרגו - האויב ישלם על הדם שלהם בדם".

לבנון מלחמת חרבות ברזל חסן נסראללה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד