י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עולה תמימה

הבחור החשוב ישי גרטנר הי"ד נרצח בערב שבת

אחד הנרצחים בערב שבת בפיגוע הנתעב בצומת מסמיה: הבחור החשוב אלעזר ישי גרטנר הי"ד תלמיד ישיבות 'מאור התלמוד' ו'קרית מלאכי' תושב מודיעין עילית והוא בן 22 בלבד. אביו זיהה אותו בערב שבת. חבריו מתקשים לעכל את הבשורה הקשה

הבחור החשוב ישי גרטנר הי"ד נרצח בערב שבת
ישי גרטנר הי״ד צילום: זק"א

בערב שבת קודש התקבלה הבשורה המעציבה והקשה על הירצחו של הבחור החשוב אלעזר ישי גרטנר הי"ד בן 22 ממודיעין עילית, שנהרג בבפיגוע בתחנת האוטובוס בצומת מסמיה סמוך לבני ראם.

ישי הי"ד נולד בעיר אלעד בט' ניסן תשס"א לאביו הרה"ג רבי אביגדור גרטנר, מחשובי האברכים במודיעין עילית ומאנשי הקירוב הגדולים, ולאמו מרת נעה שתחי', בתו של הרב יהושע פרקש ז"ל מוותיקיה של חיפה התורנית שנפטר בחודש תמוז האחרון.  

בבחרותו למד בישיבת 'מאור התלמוד' ברחובות ולפני כשנה עבר לחיזוק בישיבת קרית מלאכי, שם הגה בתורתו מבוקר ועד ליל. גם בשיעורים של הרב קליין בישיבה לא ויתר והיה כל הזמן הבחור הדומיננטי בישיבה. 

חבריו מספרים על בחור טהור. "הוא היה בחור מוצלח שכל חייו היה רק לעשות טוב, הוא פשוט עולה תמימה שנרצח בדם קר, תמיד פעל למען הקירוב הן במסגרת 'לב לאחים' והן במסגרת הישיבה".

חברו לחדר בישיבת 'מאור התלמוד' סיפר ל'בחדרי חרדים': "ישי היה בחור מלא שמחה, תמיד אמר מילה טובה, תמיד עם חיוך, כל חתונה שהוא היה זה היה החתונה המושלמת ביותר. תמיד דאג לעזור לכל אחד, אם זה משפחות נצרכות ובחורים יתומים. מעולם לא הרים את קולו, גם כשהיה לו קשה תמיד אמר ברוך ה'".  

"כך גם בדיני ממונות, הקפיד על קלה בחמורה, כל שקל שלווה היה רשום והיה מקפיד להחזיר".

ביום שישי היה בדרכו לביתו בקרית ספר. הוא המתין בתחנה להגיע ונרצח ע"י מחבל בדם קר. 

הוא פונה לבית החולים אך למגינת כל לב השיב את נשמתו ליוצרה ואביו זיהה אותו בערב שבת. 

בפעילות לשכת סגה"ש אורי מקלב והמחלקה המשפטית של זק״א שוחררה גופתו לקבורה

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת תרומה) מישיבת 'מאור התלמוד' ברחוב בנימין ברחובות ובשעה 21:30 מביתו ברחוב שאגת אריה 15 במודיעין עילית לבית העלמין באלעד שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים והשם יקום דמו. 

ישי גרטנר מאור התלמוד קרית מלאכי פיגוע ירי נרצחי הפיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד