כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
'היום שאחרי'

תוכניות להמשך: באונר"א מגייסים עובדים

זאת לאחר שדווח כי בישראל מחפשים אפשרויות שיתנו מענה לאוכלוסיה בעזה במקום הארגון - שנטל חלק בטבח

תוכניות להמשך: באונר"א מגייסים עובדים
פלסטינים מקבלים חבילות מזון מאונרא צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ראשי סוכנות אונר"א, שקשריה עם הטרור של חמאס, הוכחו מעבר לכל ספק, טענו כי עצירת התרומות של הקהילה הבינלאומית, תביא אותה לקריסה כלכלית מהירה. 
אלאשהערב (מוצ"ש) העיתונאי אריאל כהנא מפרסם כי ברשת החברתית 'לינקדאין' המיועדת לחיפושי עבודה ועובדים וכן בפלטפורמות אחרות, אונר"א הודיעה דווקא על גיוס עובדים חדשים ועל פי הפרטים המופיעים באתר האו"ם מדובר דווקא בתפקידים בכירים.

בתגובות הגולשים לפוסט על חיפוש העובדים נכתבו תגובות משעשעות כגון, "האם אקבל בונוס אם אשתתף בטבח?" "האם אתם מלמדים להרוג אנשים או שצריך דיפלומה"? "יש לי תואר בחפירת מנהרות ובינוי", וכן "אין לי ניסיון עם חומרי נפץ אבל אני לומד מהר" ועוד.

עמוד הלינקדאין של הארגוןהפוסט בו אנרעמוד הלינקדאין של הארגון

לאחרונה דווח כי ישראל לוחצת בשקט על ארה"ב והאו"ם לאפשר לסוכנות האו"ם אונר"א, שחלק מהצוות שלה לקח חלק בפיגועי 7 באוקטובר בישראל ולמעשה מתפקד כזרוע הביצועית של חמאס בנושאים עירוניים, להמשיך לתת סיוע הומניטרי לעזה. עם זאת ישראל רוצה שהסוכנות תעשה רפורמה או תפורק לאחר המלחמה

גורמים אמריקאים אמרו כי הם מסכימים באופן כללי עם ישראל שהסוכנות זקוקה לרפורמה, וכי לעת עתה אין מנוס מלהכניס סיוע לעזה דרך אונר"א.

יותר מ-10 מדינות, כולל ארה"ב ותורמות גדולות אחרות כמו גרמניה, השעו את הסיוע לסוכנות שמטפלת במיליוני פלסטינים, בנוסף טוענים בישראל כי כ-10% מעובדי הסוכנות הם בעלי זיקה לחמאס.

אונר"א היום שאחרי עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד