כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הלוויה קורעת לב

אביו של ישי הי"ד ספד בבכי: "גם השבת רצה להישאר בישיבה אבל מפני כיבוד הורים נסע"

הבחור החשוב ישי גרטנר הי"ד שנרצח ביום שישי הובא למנוחות. רבותיו ואביו ספדו לו וציינו את שמחת בחיים ומידת הוותרנות שהיו טבועים בו. צפו בתיעוד דומע מרחובות מודיעין עילית

אביו של ישי הי"ד ספד בבכי: "גם השבת רצה להישאר בישיבה אבל מפני כיבוד הורים נסע"
הלווית הקדוש ישי גרטנר הי"ד במודיעין עילית צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בהלוויה קורעת לב ובהשתתפות אלפים הובא הבחור החשוב אלעזר ישי גרטנר הי"ד תלמידי ישיבות 'מאור התלמוד' ו'קרית מלאכי' למנוחות לאחר שנרצח בערב שבת בפיגוע הנורא בצומת מסמיה. 

מסע הלוויה החל בישיבת 'מאור התלמוד' ברחובות שם למד במשך שנים בלוויה ספד לו רבו ראש הישיבה הגאון רבי אברהם יצחק הכהן קוק חבר מועצת גדולי התורה. 

משם המשיכה מסע הלוויה לרחבת ביתו ברחוב שאגת אריה 15 במודיעין עילית שם ספדו לו רבותיו. 

ראשון המספידים היה הגאון רבי שלום בער סורוצקין ראש ישיבת 'עטרת שלמה', לאחר מכן ספד הגאון רבי  יצחק לוקסנבורג, הגאון רבי דוד קסלר, רב העיר הגאון רבי מאיר קסלר, אחיו הבחורים מאיר ומשה, האבא רבי אביגדור גרטנר והגאון רבי יהודה עמירת ראש ישיבת קרית מלאכי. 

אחיו מאיר אמר בהספד ועמד על המידות הטובות, והעיד שמעולם לא כעס על אף אחד, הכל היה זורם, לפני חודש היה שבת בישיבה ואני גם רציתי לבוא אמרת לי מאיר אתה תיסע אני יישאר בבית, כל אחד אמר לי עליך איזה שמחת חיים יש לך.

אביו רבי אביגדור גרטנר אמר בהספדו כל מה שקורה בעם ישראל כל מה שקורה לנו זה נורא ואיום, אנחנו אומרים מלך אוהב צדקה ומשפט, הקב"ה הוא מלך, הוא טוב ומטיב לכל. אנחנו מקבלים באהבה את הדין.

אתה השקעת בתורה יומם ולילה, כן קשה לא קשה, כל יציאה מהישיבה היה בשיקול דעת, גם השבת לא רצה לבוא הביתה, אבל הוא כיבד את ההורים ונסע הביתה, חשבנו שזה יהיה לתועלת.  

אני מבקש שתהיה מליץ יושר על אמא, עלי על הילדים, שיבוא המשיח שלא יהיה בפתח שיבוא כבר ונזכה למחה ה' דמעה מעל כל פנים. 

לאחר מסע ההספדים יצאה המיטה לבית החיים באלעד, שם נטמן.

ישי גרטנר מודיעין עילית מאור התלמוד פיגוע ירי הלוויה צומת מסמיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד