כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נודע שנרצח

בן ה-13 ספד לאביו: "אם רק הייתי יכול להחליף אותך שם"

"אבא, היית הכול בשבילי, היית לי תקווה שאתה עוד חיי. החזקת אותי ארבעה חודשים מאז שאין לנו את הצחוקים שלנו ואת הריבים, החיבוקים והארוחות ביחד - אתה חסר לי ולא רק לי אלא גם לכולם"

בן ה-13 ספד לאביו: "אם רק הייתי יכול להחליף אותך שם"
יגיל יעקב צילום: מתוך כאן 11

לאחר שקיבוץ ניר עוז הודיע בערבו של יום חמישי כי חבר הקיבוץ יאיר (יאיא) יעקב הי"ד, בן ה-59 נרצח בשבי חמאס וגופתו מוחזקת בעזה, בנו יגיל יעקב ששוחרר משבי חמאס בעקסת החטופים לפני כ-80 יום, ספד לו בסוף השבוע בפרסום ברשתות החברתיות.

בהספד שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, כתב יגיל בן ה-13: "אבא, היית הכול בשבילי, היית לי תקווה שאתה עוד חיי. החזקת אותי ארבעה חודשים מאז שאין לנו את הצחוקים שלנו ואת הריבים, החיבוקים והארוחות ביחד - אתה חסר לי ולא רק לי אלא גם לכולם. אתמול כשבאו להודיע לנו בדיוק באנו לצאת למופע ואז אמא חזרה ולא הבנתי למה. היא אמרה שהקצינה באה". 

"פה כבר הייתה לי הרגשה רעה אבל קיוויתי שזה לא אתה אבא. אני כל כך מתגעגע. אתה לא מבין עוד כמה אם רק הייתי יכול להחליף אותך שם, אבל אני יודע שאתה לא סובל כבר 130 ימים קשים בשבי. אני באמת מתגעגע, אוהב אותך הכי בעולם. תשמור עלינו אתה וסבא בגן עדן", סיכם

יגיל בן ה-13 בלבד הבטיח בראיונות לאחר שחרורו, שלא יחגוג בר מצווה עד לשובו של אביו מהשבי. בדיעבד מתברר כי אביו נרצח כבר בחג שמחת תורה במתקפת חמאס על קיבוץ ניר עוז וגופתו נחטפה לתוך עזה.

יאיר יעקב יגיל יעקב מלחמת חרבות ברזל חמאס גופה ניר עוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד