כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
השמות שכבר בפנים

ערוץ חדש מוקם בישראל; כתבים ומגישים עורקים בזה אחר זה

הקרב על הרייטינג הופך קשוח יותר עם כניסת שחקן חדש לתחום ערוצי החדשות בטלוויזיה. הצוות שכבר גובש מורכב מעריקים מערוצים הנוכחיים | אחד מהם, כתב ומגיש ערוץ 13 שעוזב אחרי עשור

ערוץ חדש מוקם בישראל; כתבים ומגישים עורקים בזה אחר זה
אילוסטרציה צילום: unsplash

בימים אלה מוקם בנמל יפו - תל אביב ערוץ i24NEWS החדש שישדר בשפה העברית ובינתיים מתגבש צוות המגישים והכתבים. מי שינהל את הערוץ הוא ישראל טויטו, לשעבר מנכ"ל חברת החדשות של 'ערוץ 13'.

אחד הטאלנטים יהיה הכתב והמגיש הוותיק של 'ערוץ 13' ועוד קודם לכן 'ערוץ 10', אורי קואל, שצפוי להגיש תוכנית יומית מרכזית. קואל עוזב אחרי עשור בערוץ.

עבור 'ערוץ 13' מדובר בעריקה נוספת מיני רבות בשנתיים החולפות, בהם אילה חסון ושרון גל שערקו לערוצים 'כאן 11' ו'ערוץ 14'. בימים האחרונים נודע כי גם אמנון לוי, אחד הפנים המוכרות על מסך הערוץ, ייפרד אחרי 18 שנה.

בין הכתבים והמגישים בערוץ '24 ניוז' שכבר דווח אודותם נמצא גם עיתונאי 'חדשות 13' עד לאחרונה, דור כהן, שמונה לכתב צבאי בערוץ החדש.

צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 13אורי קואלצילום: צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 13

הכתב הפוליטי של ערוץ 'כנסת' ועיתון 'מעריב', נדב אלימלך, ישמש ב-i24NEWS ככתב פוליטי. כתבת 'כאן 11', סיון סיסאי מונתה לכתבת התרבות.

לי עייש, כתבת בתוכנית 'הצינור' של גיא לרר ב'ערוץ 13', תסקר את תחום משטרה ופלילים בערוץ החדש שכאמור מתגבש בימים אלה עם צוות מוכר ברובו מערוצים אחרים וינסו להתחרות על עינו של הצופה הישראלי והרייטינג מול חבריהם לדסק עד לאחרונה.

אגב שם נוסף שדווח בימים האחרונים הוא העיתונאי ניב גלבוע שעובר גם הוא מ'ערוץ 13' לערוץ החדש וצפוי להגיש בה תוכנית יומית.

אפרופו מעברים, בימים האחרונים דווח כי החזאי המפורסם במדינה דני רופ הצטרף ל'ערוץ 14' וגם צפוי להגיש מידי יום תוכנית כלכלית.

אורי קואל ערוץ 13 i24NEWS ערוצי טלוויזיה ערוץ 14 דני רופ ניב גלבוע עריקה עזיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד