ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בצל הלחימה

שלום עליכם: שמילי אונגר משיק אלבום וקליפ חדש ומרגש • הביטה

כוכב הזמר החסידי שמילי אונגר בוידאו קליפ מרטיט לב ותפילה מיוחדת - 'הביטה' עם מראות ותמונות מצמררות ומרגשות ממלחמת שמחת תורה המילים הלקוחות מתוך סליחות של שחרית. הקליפ שמבוסס על השיר המרגש שיצא בימים אלו באלבום החדש של שמילי אונגר "שלום עליכם" שמילי מתאר בצורה מרגשת את הציפייה והתפילה של כל עם ישראל לשובם של החטופים. הקליפ מסתיים עם ההתרגשות העצומה בחזרתם של שני החטופים ששוחררו שבוע שעבר בתקווה ובתפילה לשחרורם של כל החטופים ובצפייה לגאולה וישועה בקרוב

שלום עליכם: שמילי אונגר משיק אלבום וקליפ חדש ומרגש • הביטה
שמילי אונגר צילום: מתוך קליפ

מילים:

הַבִּיטָה בְּעָנְיֵנוּ כִּי רַבּוּ מַכְאוֹבֵנוּ וְצָרוֹת לְבָבֵנוּ, חוּסָה ה' עָלֵינוּ בְּאֶרֶץ שִׁבְייֵנוּ וְאַל תִּשְׁפֹּךְ חֲרוֹנְךָ עָלֵינוּ כִּי אֲנַחְנוּ עַמְּךָ בְּנֵי בְּרִיתְךָ קל הַבִּיטָה דַּל כְּבוֹדֵנוּ בַּגּוֹיִים.

קרדיטים:

הפקה: שלום וגשל VMP הפקות
ביצוע: שמילי אונגר 
לחן: חיים אלטמן
עיבוד: יהודה גלילי
עריכת הקליפ: בקטע אחר

השימוש בקטעי הוידאו נעשו לפי סעיף 27 א לזכויות יוצרים

• • •

כאמור שמילי אונגר משיק בימים אלה אלבום חדש בשם 'שלום עליכם', הכולל 12 רצועות, שנוצרו תוך שיתוף פעולה עם המלחינים והמעבדים הגדולים שעבדו איתו גם באלבומים הקודמים ביניהם נפתלי שניצלר, משה לאופר, יהודה גלילי, אלי קליין & איצי ברי, יענקי כהן, יידל קאהן, בנצי פורטוגל והמלחינים הרשי ויינברגר, פינקי וועבר, דוד קאופמן ועוד.   באלבום החדש שירים מכל הסגנונות, מרגשים, מקפיצים, יצירות מיוחדות ועיבודים חדשניים במיוחד. האלבום כולל דואט מיוחד עם פינקי וועבר ועם ילד פלא החפץ בעילום שמו. גם את שיווק האלבום החדש שמילי ביצע בצורה חדשנית עם סדרת סרטונים מיוחדים שצולמו בארה"ב. בחלק מהסרטונים בוצע שיתוף פעולה ראשוני מקורי ומעניין עם חנויות ועסקים מקומיים בארה"ב. גם בתחום זה דמותו המיוחדת והרבגונית של שמילי באה לידי ביטוי. בימים הקרובים ימשיכו לצאת הסרטונים המיוחדים ולבקשת הצופים הסרטונים שצולמו באידיש מתורגמים גם לעברית.

 

 

שמילי אונגר הביטה אלבום חדש שלום עליכם מלחמת חרבות ברזל יהודה גלילי קליפ חדש מיקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד