כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מפעילים לחץ

גל הירש לארגון הבריאות העולמי: "עזרו להבטיח הגעת תרופות לחטופים"

גל הירש מתאם השבויים והנעדרים מטעם הממשלה נפגש בוועידת הביטחון במינכן עם ראש ארגון הבריאות העולמי וביקש ממנו: ״עזור לנו להבטיח הגעתן של תרופות אל החטופים״. בשיחה תוארו התנאים הקשים בשבי והחרדה לגורלם של החטופים

גל הירש לארגון הבריאות העולמי: "עזרו להבטיח הגעת תרופות לחטופים"
גל הירש ויו"ר ארגון הבריאות העולמי צילום: הקונסליה הישראלית במינכן

בוועידת הביטחון במינכן - גרמניה, נפגש גל הירש מתאם השבויים והנעדרים עם ראש ארגון הבריאות העולמי טדרוס אדהנום ג'ברייסוס, הירש ביקש ממנו לפעול למען החטופים.

בפגישה שהתקיימה עם ראש ארגון הבריאות העולמי וצוותו הקרוב נכחו משפחות חטופים ובהן חטופות ששבו ארצה בעוד שיקיריהן עדיין חטופים בידי חמאס. בפגישה נכחו נציגת הקונסוליה במינכן קסה ביינסאי הרבור, וצוות המשלחת הישראלית. בשיחה תוארו התנאים הקשים בשבי והחרדה לגורלם של החטופים.

מתאם השבויים והנעדרים תא"ל (מיל') גל הירש ביקש מראש ארגון הבריאות העולמי לפעול להעברתן של התרופות אל החטופים ולהשאיר את המאבק לשחרורם על סדר היום באופן רציף עד שובם אל חיק משפחותיהם. הירש ביקש ממנו: "עזור לנו להבטיח הגעתן של תרופות אל החטופים".בציוץ שפרסם הבוקר תיאר יו"ר הארגון דוקטור טדרוס אדהנום ג'ברייסוס את הפגישה, וקרא לשחרור החטופים ולטיפול רפואי הולם בהם. "בוועידת הביטחון של מינכן, הזדמן לי להיפגש עם כמה ישראלים שהוחזקו כחטופים בעזה במשך למעלה מ-50 יום, כמו גם עם בני משפחתם של אלה שעדיין בשבי. הם שיתפו את החוויות המטרידות שלהם ואת הסבל שסבלו ואת הסבל של אלו שעדיין שבויים. אני קורא בתוקף לשחרור המיידי של כל החטופים הנותרים, קורא להבטיח גישה הומניטארית דחופה אליהם, ומתן סיוע רפואי חיוני ללא דיחוי. עקרונות האנושות חייבים להנחות את כולנו".

 

גל הירש טדרוס אדהנום ג'ברייסוס ארגון הבריאות העולמי חמאס ועידת הביטחון של מינכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד