י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זכות עצומה

שבוע אחרון של שובבי"ם-ת"ת: הסגולה שגילה הצדיק ר' יעקב מאיר שכטער שליט"א

בעוד ימים ספורים, יעמדו תחת החופה 61 חתנים יתומים, בטרגדיות קורעות לב • ב'ועד הרבנים' הקימו עבורם קרן, והציבור מתבקש לסייע בסך 10 ₪ בלבד עבור כל חתונת יתום סה"כ 610 ₪ • הגאון רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א במכתב נדיר: "זכות עצומה לשמח נפשות אלו, ובפרט בימים השובב"ים-ת"ת האלו, המסוגלים במיוחד"

הרב שכטר
הרב שכטר צילום: ועד הרבנים

לאור המצב הקשה השורר בארץ ישראל, כאשר מחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה, ואין איש יודע מה ילד יום וזקוקים לרחמי שמים מרובים, גילה בימים האחרונים מרן הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א, את הסגולה המיוחדת לימים אלו בלבד, בסיומה של תקופת השובב"ים-ת"ת, כשהשבוע הנו השבוע האחרון והמסוגל ביותר להיוושע בדבר ישועה ורחמים.

בימים אלו עומדים תחת החופה 61 חתנים יתומים, מהסיפורים והטרגדיות הקשות ביותר שניתן להעלות על הדעת. וזה קורה בימי השובב"ים-ת"ת, וזו הזדמנות נדירה להיוושע ברחמי שמים, הנצרכים ביותר בתקופה זו.

הגאון רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א, שכל מילה היוצאת מפיו שלהבת אש, לא מחלק הבטחות וסגולות. גם כעת, הוא לא מבטיח סגולות. הוא רק מספר לנו על הימים המסוגלים הללו, ועל ההזדמנות של כל אחד ואחד לנצל את ההזדמנות הזו, לאמץ אל לבו את 61 היתומים, ולזכות להשפעה מיוחדת של הימים הללו.

הגאון רבי יעקב מאיר שכטער שליט"א יוצא מגדרו למען 61 היתומים: "יזכו כל התורמים להיוושע בדבר ישועה ורחמים"

והוא פונה לכולנו. לעמוד לימין היתומים ולשמח אותם. וכך הוא כותב: "בָּא לְפָנַי צַעֲרָם שֶׁל 61 יְתוֹמִים חַסְרֵי כָּל הָעוֹמְדִים עֶרֶב חֲתֻנָּתָם, ובוודאי מצוה גדולה להיות להם לעזר באמצעות הקרן שהוקמה עבורם ע"י ועד הרבנים, והוא זכות עצומה לשמח נפשות אלו ובפרט בימי השובבי"ם ת"ת האלו המסוגלים במיוחד ע"י נתינת צדקה. וּמִי שֶׁיָּכוֹל לִתְרֹם לכה"פ 10 ש"ח לְיָתוֹם בוודאי זכותו רבה. וְיִזְכּוּ כָּל הַתּוֹרְמִים לְהִוָּשַׁע בִּדְבַר יְשׁוּעָה ורחמים בכל העניינים, וְיִזְכּוּ לְפַרְנָסָה בְּשֶׁפַע רַב וכל טוב סלה"

זה לא עוד מכתב. זו לא סתם הבטחה. כעת ישנה הזדמנות מיוחדת, שכל אחד צריך לתפוס. לאמץ את היתומים הללו ולשמח אותם בימים המסוגלים הללו, ולזכות בסגולה שאין בכל השנה כולה.

חייבים לעמוד לימין 61 החתנים היתומים. הם זועקים לעזרה, ואנו חייבים להיענות לקריאה. אין להם למי לפנות. אבי היתומים גלגל לנו זכות כזו בימים המסוגלים הללו, ואנו נהיה שם כדי לסייע להם. 

לתרומת 10 ₪ לכל יתום סה"כ 610 ש"ח לחתונת 61 היתומים לחצו כאן>>>

ועד הרבנים הגרימ שכטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד