כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שיחת היום

ההגרלה שמשגעת את המגזר: 360 אלף שקל במזומן

ההגרלה שהפכה לשיחת היום ברחוב החרדי • הכרטיס שמקנה לך סיכויי זכיה גדולים במיוחד בסכום של 360 אלף שקל במזומן ועוד מגוון פרסים, בנוסף לזכויות הלימוד של בחור מתחזק שייכנס לעולם הישיבות בזכותך • כל הזכויות שלך תרתי משמע!

הגרלה במזומן
הגרלה במזומן צילום: Hadar Youavian/FLASH90

כמה סיכויי זכיה יש לכם בלוטו? חשבתם פעם? 

לפי נתוני משרד הפיס, הסיכוי לזכייה בטפסים הרגילים מתחיל מסיכוי קטן מאוד של 1 ל- 8,136,744 מיליון! הסיכוי לכך דומה לסיכוי שאם יפול סכום כסף מהשמיים הוא יפול בדיוק עלינו. ..ישנם כרטיסים עם סיכויי זכיה גבוהים יותר יחסית של 1 ל-1,162,392 מיליון!  שיפור משמעותי, ועדיין סיכוי קלוש.

בהגרלת הענק שנערכת על ידי ישיבת אחינו על מעל שליש מיליון שקלים הסיכוי לזכיה עומד על אחד לכמה אלפים בלבד! זאת כמובן מלבד הרווח העצום והמובטח של לפי שעות לימוד התורה שייצברו לזכות הרוכש ויעמדו לו לנצח.

ההגרלה הגדולה חוזרת לאחר תקופה ארוכה של כמה שנים והיא מסעירה את העולם החרדי, כאשר מלבד הפרס הגדול על סך 360,000 ש"ח במזומן ישנם עוד עשרות פרסים יקרי ערך שנתרמו על ידי נדיבי עם למען תמכי דאורייתא ומחזיקי הישיבה.

להשתתפות בהגרלה השאירו פרטים>>>

או חייגו: 072-3713465

יח"צכסף במזומןיח"צ

מי יכול להבין לב של ילד

בוגרי הישיבה שאיתם דיברנו נרגשים מאוד לקראת ההגרלה, הם אומרים שאם היו יכולים לספר ולו קצת ממה שקורה בין היכלי הישיבה, הדמעות שנשפכות כאן, הקשיים שהתלמידים עוברים ומסירות הנפש שלהם למען לימוד התורה, הרי שכל אחד ואחד היה מתייצב ורץ לסייע להם ולהקל עליהם ככל האפשר.

מיהם תלמידי הישיבה, רובם הם בוגרי תיכונים שמגיעים מעולמות רחוקים מאוד, נערים שהתמודדו בחיים עם קשיים לא מבוטלים, הם מגיעים מסיבה שלא תומכת בצעד שלהם ומוסרים את נפשם כדי להתעלות בלימוד התורה.

צוות הישיבה והמדריכים ניצבים הכן בכל שעות היממה ומשקיעים הון ואון למען כל בחור, אבל כל זה יכול לקרות רק בזכות התרומות הנדיבות שלכם, ברידערס!

הזעקה של האחים שלנו עולה אל מול עינינו וקוראת לנו 'הצילו', תעזרו לנו להמשיך ולהתעלות, תנו לנו יד כדי שגם אנחנו נזכה לשבת באוהלה של תורה.

יענקי, שמואל דוד, יוסף אליהו, אבריימי, איציק, חיים, אברהם ישעיהו, יחזקאל שרגא, מאיר, שמוליק

תחשבו על אלפי הילדים שבזכותכם יגדלו ויתחנכו על דרך התורה המסורה בזכותכם!  תחשבו על אלפי דפי הגמרא שייזקפו לזכות חשבון המצוות שלכם, יום יום, שעה שעה, האם זה לא שווה?

להשתתפות בהגרלה השאירו פרטים>>>

או חייגו: 072-3713465

הגרלה אחינו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד