כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מדען חשאי

הד"ר מרפאל נהרג בעת שסייע לנפגעים: "רבים חייבים לו את חייהם"

שכנה של המשפחה סיפרה כי הזוג "היו באמצע שינוע ארוחות לחיילים ובאותו זמן קיבלו את הקריאה לתאונה ויצאו אליה"

הד"ר מרפאל נהרג בעת שסייע לנפגעים: "רבים חייבים לו את חייהם"
אלעד תומר ז"ל צילום: דוברות איחוד הצלה

מתנדב איחוד הצלה אלעד תומר ז"ל שהגיע להגיש עזרה לפצועים בתאונת דרכים בכביש 65 ביום שישי, נהרג מרכב חולף. רעייתו נפצעה באורח קל. 

אחיו, נחום אמיתי תומר ספד לו וסיפר: "אחי הוא שושואיסט גדול ולא נהג לשתף בעבודתו, רק בעתיד נדע באיזה פרויקטים גדולים הוא התעסק. לפני מספר שנים הוא הצטרף לאיחוד הצלה, ואשתו טל הצטרפה להתנדבות הזו לפני כשנה. אחי סיים תואר ראשון במתמטיקה כבר בכיתה י"ב וסיים את הדוקטורט שלו בפיזיקה בבר אילן. הוא היה מאוד מבריק ולצד זאת צנוע מאוד".

עוד סיפר כי אחיו "היה חשאי בכל דבר, כשהיה מגיע להורים שלנו לראשון לציון לשבת הוא המשיך לצאת כל השבת לקריאות של איחוד הצלה, כשאמרו לו שלא חייבים לצאת לכל קריאה הוא אמר - 'אתה אף פעם לא יודע איך הקריאה תסתיים'". עוד אמר כי "רבים חייבים לו את חייהם".

מנהל היישוב מצפה נטופה, אור קריספיל, ספד לו: "איבדנו מדען מבריק ואיש מדהים שהכין לנו תוכנית מיוחדת ליישוב לבטיחות בדרכים, תוכנית מקצועית ויסודית שאמורה להיות מיושמת ביישוב בימים הקרובים".

כבאות והצלהזירת התאונה בכביש 65כבאות והצלה

ב'איחוד הצלה' ספדו לו: "הנהלת איחוד הצלה, המתנדבים, העובדים ומשפחת איחוד הצלה בארץ ובעולם המומים וכואבים עם קבלת הבשורה הקשה על מותו בטרם עת של איש החסד רב הפעלים המתנדב היקר אלעד תומר ז"ל.

אלעד, חובש מתנדב איחוד הצלה מסניף טבריה וסובב כנרת, ד"ר לפיזיקה ברפאל, אשר יצא להציל חיים יחד אשתו המתנדבת טל. נהרג תוך כדי שהעניק טיפל רפואי מציל חיים לנפגע בתאונת דרכים בכביש 65 אשתו נפצעה קל. 

אנו מחבקים את המשפחה בשעה קשה זו, שולחים את תנחומינו ומי יתן ולא תדעו עוד צער לעולם".

אלעד תומר ז"ל איחוד הצלה מצפה נטופה הספד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד