ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
באופן מפתיע

על רקע עצומת המשפחות: רונן צור פורש ממטה החטופים

יו"ר מטה משפחות החטופים והנעדרים רונן צור הודיע על פרישה מניהול המטה - וטען: "הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול" | דיווח: 45 ממשפחות החטופים חתמו על עצומה הקוראת לצור לסיים את תפקידו

על רקע עצומת המשפחות: רונן צור פורש ממטה החטופים
רונן צור צילום: Gili Yaari /FLASH90

יו"ר מטה משפחות החטופים והנעדרים רונן צור הודיע היום (ראשון) באופן מפתיע כי הוא מסיים את תפקידו בניהול המטה. הודעתו של צור מגיעה על רקע עצומה של 45 ממשפחות החטופים שחתמו על קריאה לצור לסיים את תפקידו.

"במפגש משפחות החטופים שהתקיים הבוקר הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול המטה", כתב צור בחשבון הטוויטר שלו. "במפגש הובאו עדויות לכך שחלק מהמשפחות ספגו איומים בביקוריהם בכנסת ובמפגשים עם חברי קואליציה, אשר התנו את סיועם למשפחות החטופים בשינוי הרכב מובילי המטה".

"ברגע הקשה והכואב הזה של המשפחות, אין בכוונתי לאפשר לאף גורם פוליטי לאיים במישרין או במרומז על משפחות החטופים ולהפוך אותן לבנות ערובה של גורמים פוליטיים חסרי מצפון ומוסר", הוסיף צור, "הוחלט בהסכמה מלאה שהחל מעכשיו יוביל צוות משפחות שייבחר על ידן את פעילות המטה, וצוות המתנדבים ייעץ למשפחות".

לפי פרסום בכאן 11, בעצומתן כתבו המשפחות כי "על מנת לאשר עסקה לשחרור החטופים יש צורך בקונצנזוס, ואחד הנושאים החשובים ליצירתו – הוא התנהלות תחת ראש מטה שאינו צבוע בצבע פוליטי כזה או אחר, באשמתו או שלא באשמתו".

חטופים רונן צור מטה משפחות החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד