כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ישועה פלאית

חבקו בן אחרי 14 שנה בעקבות תפילה אצל הגאון הנודע

אב שציפה לזש"ק התפלל ב'מקרה' בקברו של הגאון הנודע רבי מרדכי פוגרמנסקי זצ"ל בבני ברק, אחרי תשעה חודשים חבקו הוא ורעייתו בן אחרי 14 שנה וגילה כי הברית ביום היארצייט של הגאון שהתפלל בקברו

חבקו בן אחרי 14 שנה בעקבות תפילה אצל הגאון הנודע
מעמד תפילה בבית החיים בב"ב צילום: ארכיון

סיפור מעניין מספר השבוע הרב נתנאל רוזנבליט מחבר העלון המפורסם 'נר לשולחן שבת'.

בשבוע שעבר הייתה במשפחתנו שמחה שקשה לתאר במילים: לבן דודי, תלמיד חכם מופלג ונעלה ואשתו אף היא כנגדו נולד בן לאחר ארבע עשרה שנות נישואין. לתינוק קראו 'יוסף מרדכי'. יוסף על שם סבא, ומרדכי על שם הגאון הנודע רבי מרדכי פוגרמנסקי זצ"ל.

בדרשתו המפעימה בברית המילה סיפר אבי התינוק, מעשה שהיה כך היה. לפני שנה דיברו הוא ואשתו שצריכים להתפלל... יצא מביתו לתחנת האוטובוס ועלה על האוטובוס הראשון שהגיע, היה זה קו 230 ממודיעין עילית לבני ברק. הוא ירד בבית העלמין. כשנכנס לבית העלמין היה נבוך בעצמו, אצל מי להתפלל, כל כך הרבה צדיקים קבורים שם... אבל רגליו הוליכוהו אנה ואנה עד שנעצר אצל קברו של הגאון המופלא רבי מרדכי פוגרמנסקי זצ"ל שנפטר בגיל צעיר ולא השאיר זרע של קיימא.

כך ישב אצלו בערב גשום, כשלש שעות ואמר את ספר התהלים כולו. בלילה חזר הביתה שמח וטוב לב "התפללתי" כך אמר לאשתו. חודשים מספר אחר כך נתבשרו בבשורה טובה. עברו תשעה חודשים ונולד בן למזל טוב.

ביום ראשון, אבי הבן עלעל בעיתון בעת ביקורו במחלקת יולדות בבית החולים "מעייני הישועה", והנה רואה הוא מודעה: "העליה על קברו של הגאון רבי מרדכי פוגרמנסקי זצ"ל, היום כ"ה בשבט, יום פטירתו, תהיה בשעה ..." הוא הרגיש כמובן צורך להצטרף. נסע לבית הקברות להודות.

והנה בעת שהתפלל מתוך רגשות הודיה, התבונן במצבה וראה כי חקוק עליה שיום הקבורה של רבי מרדכי היה ל' שבט... בדיוק תאריך ברית המילה של בנו שעתידה להיות בשעה טובה.

זרע של קיימא מרדכי פוגרמנסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד