כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החשש מביוש

ענקית המזון נכנעה בפני האיומים ומקפיאה את ההתייקרויות

זאת לאחר שביום שישי 'ויליפוד' הודיעה על מבצעים במוצרים שהעלו את מחיריהם - כך שהמחירים יחזרו למחירם המקורי

ענקית המזון נכנעה בפני האיומים ומקפיאה את ההתייקרויות
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנכ״ל חברת יוניליוור, ג׳ם יוקסל, הודיע היום (ראשון) כי החברה תקפיא את עליית המחירים שתוכננה לפני החגים. בנוסף, הודיעה החברה כי לא תעלה מחירים של מוצריה לכל הפחות עד ה-1 באוקטובר וככל שמצב החירום בישראל יימשך. כמו כן, החברה תייצר מבצעים נוספים על מוצריה לקראת חג פורים, פסח ויום העצמאות. 

בעקבות הסיכום, חברת יוניליוור תצא מ'הרשימה השחורה' והחל מהיום תופיע ברשימה הירוקה של חברות שהקפיאו מחירים בזמן מלחמה. יש לציין כי משרד הכלכלה מבצע מעקב אחר ביצוע הסיכומים וכי חברה שתפר סיכומים תעבור לרשימה השחורה.

ביום שישי ענקית המזון ויליפוד הודיעה על מתן מבצעים על מוצרים שהעלו את מחיריהם עד חגי תשרי וככל שתמשך המלחמה, באופן כזה שהמחירים יחזרו למה שהיו לפני העלאתם. 

כזכור, לפני כשבועיים שר הכלכלה, ניר ברקת, איים על החברות שהעלו מחירים ואמר כי אם לא יבטלו את הצעד, משרדו יערוך להן 'ביוש רגולטורי' ושיימינג פומבי באמצעות הכנסתן לרשימה שחורה שתוצג לציבור.

החברות שקיבלו את הפנייה הן תנובה, אסם, יכין, סלטי שמיר, ויליפוד, בית השיטה, סוגת, שסטוביץ, אחוה ושטראוס. שורת חברות אלה, וכן יוניליוור וגם ויסוצקי, הודיעו על עליית מחירים החל מחודש זה (פברואר) בשיעור שמגיע ל-20%.

יוניליוור ביוש רגולטורי שר הכלכלה ניר ברקת התייקרות העלאת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד