כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זה לא רק לכלוך

התושבים זועקים: "פועלי ניקיון ערביים מסכנים את בטחוננו"

לאחר שפועלי ניקיון חגגו הבוקר בישוב חרשה ושפכו זבל, תושבי בנימין פנו לראש הממשלה ושר הביטחון בדרישה שיטפלו בנושא: "חיינו וחיי ילדינו מצויים בסכנה מתמשכת"

התושבים זועקים: "פועלי ניקיון ערביים מסכנים את בטחוננו"
הגיינה צילום: unsplash

לאחר שהבוקר (ראשון) פועלי ניקיון ערבים שהגיעו לחרשה חגגו יותר מחצי שעה ללא שמירה יחד עם ערבים נוספים שבאו לאסוף עצים, ושפכו זבל על הרצפה, נציגי פורום "שומרים על הבית בבנימין" פנו במכתב דחוף לראש הממשלה ושר הביטחון בקריאה שיטפלו בסכנות הנובעות מכניסת הפועלים הפלסטינים.

"אמנם הפעם זה נגמר 'רק' בלכלוך, אך כשמדובר בערבים ש82% מהם תמכו בטבח השבעה באוקטובר לא נוכל להמשיך במצב הזה בו חיינו וחיי ילדינו מצויים בסכנה מתמשכת" - כתבו בפורום.

בפתח המכתב ציינו בפורום: "בשבועות האחרונים מתעוררת בצל המלחמה סכנת העסקת פועלים ערבים. מסיבה לא ברורה, בעוד בתוך הקו הירוק הקבינט קובע את מדיניות הכנסת הפועלים, ברחבי יו"ש האלוף מקבל את ההחלטות ובפועל מתבצעת כניסת פועלים ערבים".

עוד הוסיפו, כי מקרה זה מצטרף למקרים נוספים בעבר, כמו לדוגמה האירוע שאירע במצפה יריחו בי"ד כסלו תשפ"ד, 27/11/2023, בו פועלי פינוי אשפה תקפו ופצעו נער, וכן האירוע שאירע בכוכב השחר לפני כחצי שנה, בו נכנסו עובדי זבל ערבים ותושב תיעד אותם מתאמנים על זריקות אבנים.

לסיום כתבו: "לא נוכל לעמוד מנגד בשעה שביטחוננו נפגע בצורה כזאת. אנו קוראים לכם לפעול ככל שתוכלו כדי לשמור על חיינו וחיי ילדינו. לאחרונה נעשו פיגועים גם ע'י ערבים בעלי תעודת זהות כחולה ועליכם למצוא פתרון אחר ובינתיים למנוע את כניסת הפועלים".

בסיום המכתב הובאו גם דבריו של ראש הממשלה נתניהו, לאחר הפיגוע בצומת ראם השבוע: "הפיגוע הזה מזכיר לנו שכל הארץ חזית ושהמרצחים, שבאים לא רק מעזה, רוצים להרוג את כולנו. אנחנו נמשיך להילחם עד לניצחון המוחלט בכל העוצמה, בכל חזית, בכל מקום, עד שנחזיר את הביטחון והשקט לכל אזרחי ישראל."

ממטה שומרים על הבית המרכז את המאבק נגד כניסת הפועלים הפלסטינים נמסר: "נמשיך להיאבק ללא הרף נגד כניסת הפועלים, בין אם מדובר בפועלי בניין ובין אם מדובר בעובדי ניקיון, שמסכנים את חיינו בכל שעה ושעה. בשביל לרצות את ארה"ב לא תכריחו אותנו להכניס נאצים למדינתנו. לא תכפו עלינו להיות שפני ניסיון של ניסוי שכשל במשך שנים ושל קונספציית ה"נאכיל את האויב והוא יירגע".

פועלים ערבים פועלים פלסטינים עובדי ניקיון בנימין ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד