כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מאבדים שליטה

הקרמלין איים לירות טילים גרעיניים על לונדון, וושינגטון, ברלין וקייב

רוסיה פרסמה אזהרה מצמררת למערב לשחרר את "כל ארסנל הנשק" שלה על לונדון אם תפסיד במלחמה באוקראינה. הקרמלין אף איים לירות טילים גרעיניים לעבר בריטניה, ארה"ב, גרמניה ואוקראינה אם פוטין לא יקבל את רצונו

הקרמלין איים לירות טילים גרעיניים על לונדון, וושינגטון, ברלין וקייב
אילוסטרציה צילום: Pixabay

בכיר בקרמלין איים לירות טילים גרעיניים על לונדון, וושינגטון, ברלין וקייב אם רוסיה תיאלץ לוותר על השטח האוקראיני שאליו פלשה.

דמיטרי מדבדב - בעל ברית קרוב של פוטין שכיהן כנשיא בשנים 2008 עד 2012 - אמר שאם תבוסה צבאית תוביל את רוסיה חזרה לגבולות 1991, כאשר ברית המועצות התמוטטה, מוסקבה תשחרר את נשק יום הדין.

"הנסיונות להחזיר את רוסיה לגבולות 1991 יובילו רק לדבר אחד", אמר. "לקראת מלחמה עולמית עם מדינות מערביות תוך שימוש בכל הארסנל האסטרטגי של המדינה שלנו. בקייב, ברלין, לונדון, וושינגטון״.

הוא איים כי "טילים גרעיניים היפרסוניים יפגעו במספר רב של מקומות".

הוא הוסיף בשאלה: "האם יהיה לנו את האומץ לעשות זאת אם היעלמותה של ארצנו בת אלף שנים, מולדתנו הגדולה, תהיה על כף המאזניים, והקורבנות שהקריבו תושבי רוסיה במשך מאות השנים יהיו לשווא? התשובה ברורה".

הוא הציע לקייב ולמערב לאפשר לפוטין לקבל את השטח באוקראינה שרוסיה מחשיבה כחלק מרוסיה.

"עדיף להחזיר לנו לפני שיהיה מאוחר מדי. או שנחזיר את השטח בעצמנו עם הפסדים מקסימליים לאויב. כמו באבדייבקה. הלוחמים שלנו הם גיבורים". מדבדב קילל את שרי ההגנה הבריטיים והגרמנים כאחרון המקללים בשוק.

למנהיג הרוסי יש למעלה מ-6,000 ראשי נפץ. את האוסף העצום של ראשי נפץ גרעיניים ניתן לירות מהיבשה, מהים ומהאוויר, כך דיווח ה'סאן' הבריטי.

 

ולדימיר פוטין דמיטרי מדבדב מלחמת אוקראינה רוסיה נשק גרעיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 84 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד