כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דאגות באירופה

הניצחון הרוסי: גופות זרמו לאורך הכבישים

דאגות הולכות וגוברות באירופה כי היבשת עלולה להינטש בקרוב על ידי ארצות הברית. רוסיה השיגה את הניצחון הגדול הראשון שלה באוקראינה מזה כמעט שנה, כשהיא כבשה את העיר אבדייבקה, במחיר אנושי עצום כאשר הגופות זרמו לאורך הכבישים

הניצחון הרוסי: גופות זרמו לאורך הכבישים
כוחות נאט"ו צילום: Pixabay

כאשר מנהיגי המערב התכנסו במינכן בשלושת הימים האחרונים, הנשיא ולדימיר פוטין העביר להם מסר: שום דבר שהם עשו עד כה - סנקציות, גינוי, ניסיון בלימה - לא ישנה את כוונותיו לשבש את הסדר העולמי הנוכחי.

רוסיה השיגה את הניצחון הגדול הראשון שלה באוקראינה מזה כמעט שנה, כשהיא כבשה את העיר ההרוסה אבדייבקה, במחיר אנושי עצום לשני הצדדים, הגופות זרמו לאורך הכבישים. מותו של מנהיג האופוזיציה אלכסיי נבלני בכלא הבהיר יותר ויותר כי פוטין לא יסבול שום התנגדות ככל שמתקרבות הבחירות בחודש הקרוב.

דיווחים בארה"ב כי פוטין מתכנן להציב נשק גרעיני בחלל כדי לפגוע בתקשורת העולמית אם פוטין ירגיש שהוא נלחץ מדי על ידי המערב.

נטלי טוצ'י, מנהלת המכון לעניינים בינלאומיים של איטליה אמרה על חולשת המערב מול התוקפנות של רוסיה. "קמאלה האריס ריקה, שולץ עיסה, זלנסקי עייף", אמרה על סגנית נשיא ארה"ב, קנצלר גרמניה, אולף שולץ, ונשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי. "הרבה מילים, ללא התחייבויות קונקרטיות", כך דיווח ה'ניו יורק טיימס'.

העיתון דיווח כי דאגות הולכות וגוברות באירופה כי היבשת עלולה להינטש בקרוב על ידי ארצות הברית, המעצמה היחידה שהייתה בליבת אסטרטגיית ההגנה שלה במשך 75 שנה, לאחר שטראמפ הודיע כי הוא יעזוב את נאט"ו אם הברית לא תשלם את חלקה בהגנה.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין ולדימיר זלנסקי נאט"ו טראמפ ועידת הביטחון של מינכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד