כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קורע לב

התינוק שאמו נרצחה ואביו בעזה: "הפחד הכי גדול שהוא ישכח את אבא שלו"

אחיו של אור לוי שחטוף בעזה מספר כי הם אומרים לאלמוג הקטן כי "אבא הלך לאיבוד ואנשים טובים עוזרים לנו. אבל אני לא יודע כמה הוא קולט"

התינוק שאמו נרצחה ואביו בעזה: "הפחד הכי גדול שהוא ישכח את אבא שלו"
חמאס חוטף אזרחים מעוטף עזה צילום: מצלמת אבטחה

אור לוי בן ה-33 בילה עם רעייתו עינב לוי אלקיים לוי הי"ד במסיבת הטבע בקיבוץ רעים ב-7 לאוקטובר. בעוד עינב נרצחה במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, לוי נחטף לעזה, ונכון לעכשיו הוא מצוי בשבי חמאס מזה 136 יום. מיכאל לוי, אחיו של אור, העניק ראיון לYnet בו הוא מספר על הרגעים הקשים בגידול בנם, אלמוג, בן השנתיים וחצי.

"הפחד הכי גדול שלי הוא שהוא ישכח. אנחנו רוצים שהם יהיו נוכחים, אבל כשמדברים על אור הוא פורץ בבכי", הוא מספר ומוסיף: "התייעצנו המון עם פסיכולוגים וניסינו להבין איך להסביר לו את המצב. על זה שאמא לא תהיה יש הרבה ניסיון לצערי, אבל על אבא אין ממש. אנחנו אומרים לו שהוא הלך לאיבוד, שמחפשים אותו, ואנשים טובים עוזרים לנו. אני לא יודע כמה הוא קולט את הדבר הזה, אני לא ממש קולט עד הסוף".

"אח שלי סיפר לי שאלמוג נכנס לחדר וראה תמונה של אור ועינב. הוא שאל את אלמוג מי אלה, והוא אמר בהתחלה אמא ומיכאל. אחר כך הוא תיקן לאבא והסברנו לו שאנחנו באמת דומים, אבל זה מפחיד אותי. איך יהיה כשאור יחזור?".

הוא מוסיף ומגלה כי יש דמיון רב בין האופי של השניים. "אור הוא סופר טכנולוגי, תמיד יודע לפתור ולסדר דברים ומתעניין בזה, וגם אלמוג ככה. כשהוא מגיע אלינו אני שם לב שהדבר שהכי מרתק אותו זה כל מיני מתגים, נורות, מאווררים.

אור אפילו הדפיס לו במדפסת תלת-מימד לוח משחקים כזה עם מפסקים שמפעילים נורות קטנות ומאוורר שהוא יכול להתעסק איתם. כזה אבא הוא. כל כך חיכינו שיוולד לאור ועינב ילד, האמת בעיקר כדי להחזיר להם על זה שהם קנו לבת שלנו לגיל שנתיים תופים. תכננו לנקום".

אור לוי חטופים עינב לוי אלקיים לוי הי"ד שחרור חטופים משפחות החטופים יתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד