כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תהליך פיתוח מואץ

בית שמש עולה קומה: הכירו את מרכז התעסוקה והפנאי בפארק RBS

תנופת הבנייה והפיתוח של העיר בית שמש מגיעה לשיאה. החברות והעסקים המובילים של בית שמש תופסים פוזיציה במתחם משמעותי שישנה את פני הצרכנות והתעסוקה של העיר החרדית שנמצאת בתהליך פיתוח מואץ בשנים האחרונות • כך תוכלו לקחת חלק במיזם של קבוצת שיבולת

הפרויקט בבית שמש - הדמיה
הפרויקט בבית שמש - הדמיה צילום: יח"צ

בית שמש עולה קומה: תנופת הבנייה והפיתוח של העיר בית שמש מגיעה לשיאה, עם הקמת RBS PARK - מיזם מרהיב ומפואר של קבוצת שיבולת. פארק העסקים שיתפרש על פני 15 דונם יוקם בצפונה של שכונת המשקפיים הממוקמת בסמיכות לרמת בית שמש א' ונחשבת לאזור המגורים היוקרתי ביותר של העיר. הפארק כולל פיאצה עם שדרת מסחר עם מגוון חנויות מעצבים, בתי קפה, מסעדות, אזורי פנאי, מתקנים לילדים מתחת לכיפת השמיים ופינות מוצלות לישיבה המיועדים לאירועי החגים. הפארק והסביבה הירוקה משתלבים עם הנוף הירוק והשופע, מה שהופך כל יום עבודה ליום מהנה ומיוחד בכל עונות השנה.

פארק העסקים הייחודי והראשון מסוגו בבית שמש, מושך את החברות והעסקים המובילים במגזר החרדי ומחוצה לו, לתפוס פוזיציה בהשכרת חנויות וברכישת משרדים במרכז העסקים החדש.

מי שאחראית לפרויקט המיוחד, הינה קבוצת שיבולת המובילה מגוון מיזמי נדל"ן חדשניים ברחבי הארץ.

קבוצת שיבולת מקדמת את החזון של מרכז עסקים ופנאי RBS מתוך הבנת הצורך של חברות ועסקים מובילים למרכז A קלאס פעיל לאורך כל שעות היום ומתוך מחשבה כי בדומה לכל עיר, גם לבית שמש מגיע מרכז עסקים ופנאי פורח ומשגשג, בו תוכלו ליהנות בשעות הבוקר מסביבת עבודה פורה, בצהריים לבקר עם המשפחה באזור המתקנים ובערב לבלות במסעדות והאזורים הקהילתיים.

במרכז העסקים הייחודי משרדים למכירה החל מ-100 מ"ר ועד 1600 מ"ר בקומה ה-16 החל מהון עצמי של 380,000 ₪.

ליצירת קשר אודות הפרויקט המיוחד, השאירו פרטים>>>

המיזם החדשני יציג לראווה מגוון חידושי בנייה מתקדמים בהם עושים שימוש חברות בנייה בינלאומיות. בשלב הראשון של התוכנית ייבנה מגדל שיכלול 16 קומות של משרדים מרווחים בסטנדרט גבוה ברמה Class A כמוהו עוד לא נראה בבית שמש והסביבה.

בבניין מתוכנן לובי מעוצב ומרשים, קירות מסך חיצוניים, עיצוב פנים מרהיב ומעליות מהירות וכן שתי קומות מסחריות עם חנויות מובחרות, בתי קפה ומסעדות.

בדומה למרכזי העסקים בחו"ל, לצד המבנים יוקם מרחב ירוק ובו ׳פיאצה׳ אליה יפנו שטחי המסחר. במרחבים הירוקים מתוכננים בריכת מים אקולוגית, מדשאות ועיצוב אשר שם דגש על חיבור לסביבה הסמוכה של הרי האזור. בנוסף, יוקמו אזורי משחק וטיפוס לילדים וכן אזורים מוצלים, פתוחים ונוחים עבור תפילה בשעות החמות של היום.

מיקומו האסטרטגי של הפארק יאפשר גישה נוחה גם עבור הבאים מחוץ לעיר, זאת בזכות הקרבה לצירי תנועה ראשיים, כביש עוקף בית שמש מזרח וכביש 38 החדש המתחבר לכביש 1. כמו כן, הוא צפוי לתת מענה לרדיוס רחב סביבו הנעדר אזורי תעסוקה, לרבות גוש עציון, אפרת ובית״ר עלית.

חברות רבות כבר זיהו את ההזדמנות העסקית יוצאת הדופן ורכשו שטחי משרדים במתחם, ביניהן: משרד רואי החשבון הגדול שטיינמץ-עמינח, חברות הייטק רבות, חברות השקעות, חברות כוח אדם, חברות ביטוח, חברות קבלניות ויזמיות, יועצי מס ופיננסים, משרדי עו"ד ועוד.

הצטרפו לפארק העסקים המוביל של בית שמש>>>>

++++

מנכ"ל קבוצת שיבולת, ערן מרקוביץ', מספר כי הביקוש לרכישת משרדים ב- RBS PARK גדול מאוד, זאת עקב מחסור משמעותי של שטחי משרדים בבית שמש. "בהתבסס על מחקרי שוק, הצפי הוא כי עד לסוף העשור הנוכחי, יווצר בבית שמש מחסור של מאות אלפי מ"ר של שטחי תעסוקה, זאת בזכות קצב גידולה המשמעותי של העיר. שטחים אלו נחוצים ביותר עבור העיר המתפתחת בישראל". עוד הוסיף' "בית שמש מהווה מוקד משיכה לקהלים רבים של תושבים איכותיים, שרואים עצמם שותפים לקידמה ואף מעוניינים להיות חלק אינטגרלי משוק התעסוקה המקומי ולהביא לפריחתו ושגשוגו, אולם עד עתה לא קיבלו מענה הולם על מנת לממש שאיפה זו. הפרויקט המדובר, צפוי להצעיד קדימה את ענף התעסוקה והמסחר בעיר המתפתחת ביותר בישראל ולהניב אינספור הזדמנויות עסקיות עבור התושבים!".

הצטרפו לפארק העסקים המוביל של בית שמש>>>

בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד