י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהחרבה להרחבה

מחריד: מה התגלה לאחר שהבית חרב מנפילת הטיל?

במשך שנים איש לא ידע מה קורה בבית • רק כעת, שהבית חרב מנפילת טיל, והיה צורך להיכנס לסייע למשפחה, התגלתה האמת המזעזעת: 9 נפשות חיים בצפיפות מחרידה • עכשיו זה בידינו: החמאס החריב - אנחנו נרחיב, ונאפשר למשפחה לשוב לבית מרווח יותר!

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: אילוסטרציה

העסקנים שנכנסו לבית משפחת נ. בנתיבות, לא האמינו למראה עיניהם. שעה קודם לכן, אזעקות פילחו את הדממה בעיר הדרומית. בני המשפחה מיהרו לממ"ד, וקול הנפץ הקרוב כ"כ הבהיר להם כי מדובר בפגיעה ישירה. הבית נהרס לחלוטין. בני המשפחה ניצלו בנס.

ואז הגיעו העסקנים. בפעם הראשונה נכנסו אל תוך הבית, שזה עתה חרב. את ההרס הרב ששרר בבית לא ניתן לתאר במילים. אך מה שהחריד אותם יותר מכל, זו העובדה שבמשך שנים חיה המשפחה כך, בדירה קטנה וצפופה, בתנאי עוני מחפירים ביותר. משפחה בת 9 נפשות, מצטופפת בדירה קטנה, כאשר חמישה ילדים חולקים יחדיו חדר אחד קטן, ועוד שלושה ילדים נשואים שלא יכולים לבוא לבקר את ההורים!

איך ניתם לחיות בתנאים כאלו? איך משפחה גדולה יכולה לחיות בדירה קטנה וצפופה? עד היום לא ידענו! עד היום הם הסתירו את האמת! כעת אנחנו כבר יודעים ומחוייבים לסייע.

העסקנים המטפלים במקרה ציינו בתדהמה: "לא נתקלנו בדבר כזה!">>>

האב, אברך תלמיד חכם. דמות מוכרת בדרום. יהודי עמל בתורה כפשוטו, שאין לו בעולמו אלא ד' אמות של הלכה בלבד ומצוי בבית המדרש בכל שעות היממה. האם, מחמת בעיה בריאותית לא יכולה לסייע בפרנסת הבית. מגלגלים הלוואות, משתכרים בדחקות. אך מעולם לא התלוננו. מעולם לא שיתפו איש במצב האמיתי.

רק כעת, שהבית חרב, סובב מסובב הסיבות שיגיעו העסקנים לבית, ויחזו בעינים במציאות הבלתי אפשרית. החמאס החריב - אנחנו נרחיב. בסכום לא גדול, ניתן יהיה לסגור מרפסת, להרחיב מעט ולמצוא פתרונות, ולאפשר למשפחה שביתה חרב, לשוב ולחיות בבית.

ב'ועד הרבנים' לא יכלו לשמוע על המקרה הזה ולהמשיך הלאה. כעת כולנו נרתמים לאפשר למשפחה שחיה בדחקות שנים רבות, מנוחת הדעת. כי כך, לא ניתן להמשיך!

בורא עולם נתן בידינו הזדמנות, ונחשפנו לאמת המחרידה. למרות השתיקה רבת השנים, כעת אנו יודעים. ומרגע זה, אנו מחויבים לסייע. לא נוכל להותיר את האברך, תלמיד חכם שקדן מופלג, להתמודד לבד.

הם ביקשו להחריב. אנחנו נרחיב! מסייעים למשפחה שביתם חרב, לשקם את הבית!>>>

ועד הרבנים טיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד