כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעקבות דרישתו

הקטארים נגד נתניהו: "ניסיון להאריך את המלחמה"

קטאר מתחה ביקורת על דבריו של נתניהו, שדרש מהם ללחוץ על חמאס לשחרר חטופים ישראלים, ואמרה כי זהו "ניסיון חדש להאריך את המלחמה בעזה". אתמול אמר נתניהו: "בחמאס נתמכים בקטאר כלכלית, ולכן אני קורא ללחוץ על קטאר ועל חמאס כדי לשחרר חטופים"

הקטארים נגד נתניהו: "ניסיון להאריך את המלחמה"
הערכת מצב ביטחונית צילום: לע"מ

הקטארים ביקרו בחריפות את דבריו של ראש הממשלה נתניהו, שדרש מהם ללחוץ על חמאס לשחרר את החטופים, וכינו אותם "ניסיון חדש להארכת המלחמה".

לדברי משרד החוץ הקטארי, "קטאר הייתה מחויבת מהיום הראשון למאמצי התיווך לסיום המשבר ושחרור החטופים".

"הצהרותיו האחרונות של ראש ממשלת ישראל בהן הוא קורא לקטאר ללחוץ על חמאס לשחרר את החטופים (הישראלים) אינן אלא ניסיון חדש שלו לעכב ולהאריך את המלחמה מסיבות שהתבררו לכולם", כך מסר משרד החוץ של קטאר בהצהרה בפלטפורמת המדיה החברתית X.

אתמול אמר נתניהו בכינוס השנתי בירושלים של "ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים באמריקה" שנערך במוזיאון הסובלנות ירושלים: "הפורמולה שלנו פשוטה, שחרור חטופים יכול להיעשות על ידי פעולה צבאית חזקה ומשא ומתן קשוח, עמדה קשוחה צריכה להפעיל לחץ, לא על חמאס אלא על אלה שיכולים להפעיל לחץ עליו, וקודם כל קטאר, שמארחת את מנהיגי חמאס. בחמאס נתמכים בהם כלכלית, ולכן אני קורא ללחוץ על קטאר ועל חמאס כדי לשחרר חטופים. אני מקווה שנוכל להגיע לעסקה בקרוב, אבל עסקה או לא - צריך לסיים את העבודה להשגת ניצחון מוחלט".

נתניהו קטאר חמאס חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד