י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הותר לפרסום

מנהל הישיבה המפורסמת נעצר ע"י רשות המסים

יזם חרדי המשמש גם כמנהל באחת הישיבות המפורסמות בארץ, נעצר ע"י רשות המסים בחשד לעבירות על חוק מיסוי מקרקעין על סך 5.2 מיליון ש"ח

מנהל הישיבה המפורסמת נעצר ע"י רשות המסים
צללית חרדי, אילוסטרציה צילום: אורי לינץ, פלאש 90

בית משפט השלום בבת-ים התיר לפרסום כי יועץ ההשקעות החרדי בתחום הנדל"ן ויזם בתחום מכירת רכבים, המשמש גם כמנהל באחת הישיבות המפורסמות בארץ, חשוד בעבירות על חוק מיסוי מקרקעין בסכום כולל של כ-5.2 מיליון ש"ח.

מנהל הישיבה נעצר לפני כשבוע במסגרת חקירה שמנהל בעניינו פקיד שומה חקירות תל-אביב ברשות המסים. אתמול פג תוקפו של צו איסור הפרסום שהטיל בית המשפט על שמו ועל החקירה.

על פי החשד, איש העסקים רכש 9% ממניותיו של איגוד מקרקעין והגיש דיווח כוזב בנוגע לתאריך שבו בוצעה העסקה. תאריך ביצוע העסקה משמעותי לחישוב המס, מכיוון שבחודש אוקטובר 2021 רכש האיגוד נכס נוסף בשווי של כ-31.8 מיליון ש"ח.

בנוסף, על פי החשד, החשוד דיווח על מס הרכישה בגין העסקה לפי שווי מניות של החברה ולא לפי שווי הקרקע. כתוצאה מפעולות אלה, על פי החשד, התחמק החשוד מתשלום מס של מאות אלפי ש"ח.

לפני שבוע, כאמור, עברה החקירה לשלב הגלוי והחשוד ומעורבים נוספים בפרשה נעצרו ונחקרו. בהמשך, הובא בפני בית המשפט ושוחרר בתנאים מגבילים. באותו מעמד הוצא צו איסור פרסום על שמו ועל קיומה של החקירה, אשר תוקפו פג אתמול.    

 
ישיבה גדולה חקירה מעצר רשות המסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד