י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זקן ואינו לפי כבודו

הרשת סערה: הרבי שהוריד את המזוודה מתא המטען

תיעוד וידאו קצר של האדמו"ר מדושינסקיא סוחב את המזוודה מתא האחסון הסעיר את הרשת. 'בחדרי חרדים' מביא את הסרטון ואת תגובת החסידים

הרשת סערה: הרבי שהוריד את המזוודה מתא המטען
הרבי מדושינסקיא בטיסה צילום: באדיבות המצלם

ביום חמישי שעבר שב האדמו"ר מדושינסקיא מניו יורק לישראל, שם שהה אצל חמיו הישיש גאב"ד סיגעיט (רבי יקותיאל בן הענא זיסל) הזקוק לרחמי שמים מרובים לרפואה שלמה במהרה. את דרכו חזרתו ארצה עשה הרבי יחד עם הרבנית ללא גבאים ומשב"קים.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה הרבי מדושינסקיא נדחף אל המטוס בין המושבים לצד נוסעים רבים, ומוריד לבדו את מזוודת הטרולי שלו מתא האחסון, אחד הנוסעים מציין ל'בחדרי חרדים' שהרבי והרבנית ישבו בשורה האמצעית כאשר במושב האמצעי לא ישב אף אחד. 

האדמו''ר מדושינסקיא ידוע בפשטותו והתנהגותו כאחד האדם ממש, בעבר התפרסם תיעוד של הרבי בדרכו לניחום אבלים בשכונת בתי אונגרין בירושלים עוזר למשלוחן לסחוב שישיות מים מינרלים. וכן דרכו של הרבי בכל מקום בעולם אליו הוא מגיע, לבתי מדרשות ובתי כנסיות הוא מתיישב בקרן זווית כאחד המתפללים, מסדר את השולחנות ומחזיר את הספרים למקומם כשמש המקום. 

כאמור, התיעוד של האדמו''ר מדושינסקיא מוריד מזוודה הסעיר את הרשת, הידיעה הראשונית של כותב השורות ברשת X (טוויטר לשעבר) תפסה תאוצה עם למעלה מ-80 אלף צפיות, ומאות תגובות, כשמצד אחד החרדים שבנינו מפליאים את גודל פשטותו ענוותנותו והתנהגותו של האדמו"ר מדושינסקיא, שממרום גילו, מעמדו, ומקומו הוא לא רואה בזה פחיתות כבוד לקום ולהוריד מזוודה, מנגד המון עם - חילונים וצייצנים מהמגזר הדתי לאומי לועגים לציוץ ותוכנו מבחינת 'זר לא יבין זאת'.
 
ל'בחדרי חרדים' נודע שגם ב'חסידות דושינסקיא' לא כולם גאים בתיעוד זה בלשון המעטה, חסידים אומרים ל'בחדרי': כי התיעוד הינו בבחינת 'זקן ואינו לפי כבודו' והם מפנים אצבע מאשימה על באי ביתו של הרבי ומנהלי המוסדות, איך קורה דבר כזה שהרבי שליט"א נוסע לבד?! הם שואלים, ולמה לא ב'ביזנס' כיאה לכבוד התורה, ולמנהיג העדה עם מאות משפחות.

הרבי מדושינסקיא חסידות דושינסקיא טיסה מזוודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד