ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
רונן צור הודח?

האם השכולה חשפה: "עובד אונר"א חטף את הבן שלי וחוסל"

רונן צור התפטר מניהול מטה החטופים. 50 משפחות חתמו על הדחתו. אם שכולה שגופת בנה חטופה בעזה: "משפחות הרגישו חטופים בידי גופים פוליטיים" | עוד חשפה: "מי שחטף את הבן שלי זה אחד מעובדי אונר"א שהשתתפו בטבח"

האם השכולה חשפה: "עובד אונר"א חטף את הבן שלי וחוסל"
מחבלי חמאס מתרגלים חטיפה צילום: חסן ג'די, פלאש 90

כ-50 משפחות חטופים חתמו על הדחתו של יועץ התקשורת רונן צור מראשות מטה משפחות החטופים. כך טוענת העיתונאית והמגישה ב'כאן 11', אילה חסון.

בראיון לרדו 'גלי ישראל' שיתפה: "בשבועות האחרונים קיבלתי אינספור הודעות ממשפחות חטופים עם זעם עצום וטקסטים קשים מאוד על כך ש'חטפו אותנו' ו'מנצלים אותנו למטרות פוליטיות'. ברגע שהם נחשפו לנתונים שהציבור מתרחק מהדבר - שאמור להיות בקונצנזוס מוחלט, הם עדכנו אותו שיש עניינים וזומים להדחתו".

לדבריה, "אתמול לאחר שנאספו כמעט 50 חתימות של משפחות חטופים שלא מסכימות לכך שהמאבק הזה הולך לכיוון שאינו קשור למשפחות החטופים. מי שרוצה להפגין נגד הממשלה זה לגיטימי אבל לא לערב אותם בכך. הקטע של רדמן הטריף אותם, הדברים של אהוד ברק שנותן הוראה להחזיר את המחאה על החטופים במקום עם שקמה ברסלר".

צילומסך 'ערוץ 12'יועץ התקשורת רונן צורצילום: צילומסך 'ערוץ 12'

עוד הוסיפה חסון ואמרה: "הרבה אנשים שם פחדו לדבר. אלו אנשים שבורים וקרועים שחיים בחרדה, חלקם אוהבים את הממשלה וחלקם לא, אבל זה לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה האמונה שלהם שככל ונושא החטופים יהיה בקונצנזוס כך הציבור ייאבק למענם".

 

בתוך כך, איילת סמרנו, אמו של החטוף יונתן סמרנו הי"ד שגופתו מוחזקת בעזה, אמרה בראיון: "כל הזמן כשצעקתי על הנושא חשבתי שאני בעמדת מיעוט ובשבועיים האחרונים התברר לי שאני לא במיעוט. פגשתי עוד ועוד משפחות חטופים שנעלמו מהמטה בדיוק בגלל אותם דברים שאני חושבת".

באדיבות המשפחהיהונתן סמרנו הי"דצילום: באדיבות המשפחה

"המטה לכשעצמו הוא מיזם מדהים שנתן תחושת בית למשפחות", אומרת האם השכולה, "אבל בתקופה האחרונה התחלנו להרגיש שזה מסע שהולך ומתארך ובתוך כל זה מתחילים לשמוע אמירות של משפחות שאומרות 'אנחנו חטופים פעם שניה. לא מקשיבים לנו, עושים מה שרוצים, מתחילים לערב פוליטיקה ואנחנו מתחילים לאבד את הציבור'. ככל שזה גבר, הרבה אנשים גם כאלו שהדעה הפוליטית שלהם אינה מהימין שבאו ואמרו 'צריך כאן ניהול אחר'. אתמול במפגש הזום עם רונן צור אמרו לו שהוא צריך לקחת צעד אחורה והוא פשוט התנתק ללא אף מילה והלך לצייץ שהוא פורש מהניהול".

עוד שיתפה אמו של החטוף יונתן סמרנו הי"ד, וגילתה: "ביום שישי האחרון נודע לנו שמי שחטף את הבן שלי זה אחד מעובדי אונר"א שהשתתפו בטבח הוא היה כביכול בתפקיד 'עובד סוציאלי' בארגון. הוא חוסל".

איילת סמרנו אילה חסון יונתן סמרנו חטיפה עובד אונר"א מלחמת חרבות ברזל מטה משפחות החטופים רונן צור רדיו גלי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד