ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בורג חשוב

ריקול גדול בישראל: חשש מרעידות ברכבי פורד

דלק מוטורס, יבואנית פורד מודיעה על ריקול. הריקול נוגע לרכבים שיוצרו מאוקטובר 2018 ועד יולי 2022. הריקול עצמו נוגע לבורג שמותקן בסרן האחורי. לקוחות פורד יקבלו הודעה כתובה בדואר ובה אישור כי החלקים הנדרשים הגיעו

ריקול גדול בישראל: חשש מרעידות ברכבי פורד
515 פורד אקספלורר בישראל נקראים למוסכים מחשש לכשל בסרן האחורי צילום: פורד

לתשומת לב בעלי פורד אקספלורר: דלק מוטורס, יבואנית פורד מודיעה על ריקול חשוב לרכב הכביש שטח הבכיר של היצרנית האמריקאית – האקספלורר. הריקול נוגע לרכבים שיוצרו מאוקטובר 2018 ועד יולי 2022 וכולל סך של 551 רכבים שידרשו להגיע למוסכי פורד לצורך תיקון.

לפי פורד, הריקול עצמו נוגע לבורג שמותקן בסרן האחורי, שהוא אומנם בורג לא גדול אבל ניכר שהוא בורג חשוב, בגלל שבמקרה של כשל בבורג, הסרן האחורי עלול לרעוד בנסיעה, מה שעלול במקרי קיצון ליצור תאונת דרכים. לפי יבואנית פורד, החלפת הבורג דורשת שש שעות עבודה במוסכים המורשים של פורד.

לפי הודעת דלק מוטורס, כאשר החלקים שנדרשים לביצוע התיקון יגיעו לישראל, לקוחות פורד יקבלו הודעה כתובה בדואר ובה אישור כי החלקים הנדרשים הגיעו. כנהוג בריקולים, את הריקול עצמו ניתן לבצע כאמור רק במוסכים המורשים של פורד בישראל- ואת רשימת מרכזי השירות ניתן לקבל  בפנייה למוקד שירות הלקוחות או באתר האינטרנט של פורד.

בהזדמנות זו נזכיר שלפי חוק, מי שמכוניתו נדרשה לריקול ולא טרח לבצעו, אין לו יכולת לעשות לרכב טסט. ומעבר לזה גם אין יכולת להעביר בעלות על הרכב.

 

 

 

פורד ריקול ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד