י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סקר דרמטי באשדוד: לסרי מזנק ל-44% וצפוי לנצח בסיבוב ראשון

סקר עומק המתפרסם ע"י מכון הסקרים "דיירקט פולס" קובע כי ד"ר יחיאל לסרי צפוי לנצח את הבחירות כבר בסיבוב הראשון • מדובר בסקר דרמטי שנערך מיד לאחר פרישתו של ברק סרי ותמיכתו במועמד "ישראל ביתנו" סניה כצנלסון

סקר דרמטי באשדוד: לסרי מזנק ל-44% וצפוי לנצח בסיבוב ראשון
ראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי צילום: פלאש 90

שבוע ויום לבחירות ברשויות המקומיות וסקר עומק המתפרסם אמש (שני) ע"י מכון הסקרים "דיירקט פולס" קובע כי ראש העיר המכהן באשדוד, ד"ר יחיאל לסרי צפוי לנצח כבר בסיבוב הראשון וזוכה באחוזי הצבעה גבוהים במיוחד ובפער ניכר משאר המתמודדים הטוענים לכתר.

סקר העומק מתפרסם ימים ספורים לאחר פרישתו של ברק סרי מהמירוץ לראשות העיר וחבירתו לסניה כצנלסון, איש חבר העמים ומועמדו של איווט ליברמן.

על פי הסקר שהגיע לידי "בחדרי חרדים", אילו הבחירות היו נערכות היום, ראש העיר המכהן יחיאל לסרי מנצח בסיבוב הראשון עם 44% אחוזי תמיכה, אחריו הלן גלבר עם 16%, סניה כצנלסון עם 12%, אלי נכט עם 11%, מועמד מפלגת ש"ס אבי אמסלם עם 10% ואלי לחמני עם 7% בלבד.

מדובר בסקר דרמטי אשר לראשונה קובע כי לאחר פרישת ברק סרי וחבירתו למועמד "ישראל בתינו" סניה כצנלסון, מי שצפוי לנצח את הבחירות כבר בסיבוב הראשון ברוב מוחלט, הוא ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי הזוכה לתמיכה מלאה ממרבית תושבי העיר, חרדים וחילוניים כאחד.

יצוין כי לסרי זוכה לאהדה רבה בקרב תושבי העיר אשדוד החרדיים והמסורתיים, כמו גם מרבניה השונים ממגוון המגזרים והעדות, שכבר בתחילת הדרך הביעו בו תמיכה רשמית.

הסקר נערך כאמור ע"י מכון הסקרים "דיירקט פולס" באמצעות שלמה פילבר בקרב 1,921 תושבי העיר אשדוד המהווים מדגם מייצג של תושבי העיר אשדוד כולל חרדים, רוסים וכלל הציבור.

צילום מסךלסריצילום מסך

באדיבות המצלםלסריבאדיבות המצלם

 

יחיאל לסרי אשדוד סקר בחירות בחירות מקומיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד