כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נפצע קשה ברצועה

"אלמוני בן 22": עידן עמדי חושף תיעוד מהרגעים הקשים

הזמר הישראלי עידן עמדי שנפצע קשה בקרב בעזה ושוחרר לפני כחודש מבית החולים מפרסם היום תיעוד בו הוא נראה ימים ספורים לאחר פציעתו

עידן עמדי לאחר פציעתו
עידן עמדי לאחר פציעתו צילום: Miriam Alster/Flash90

כמעט חודש עבר מאז שוחרר הזמר והשחקן הישראלי עידן עמדי מבית החולים לאחר שנפצע קשה בקרב ברצועת עזה, הבוקר (שלישי) הוא מפרסם תמונה בה הוא מתועד ימים ספורים לאחר פציעתו כשהוא נראה שרוף ומפויח בבית החולים.

אינסטגרםעידן עמדי לאחר פציעתוצילום: אינסטגרם

עמדי, שדבריו ביום שיחרורו מבית החולים עוררו השראה בציבור הישראלי, כתב ברשת החברתית אינסטגרם:  "אחד הרופאים בבית החולים קורא לי '360', הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר, הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש", כתב הזמר.

את המילים המרגשות העלה כאמור לצד תמונה בה כמעט ולא ניתן להזהותו, ממש כפי שדווח כאשר בית החולים קיבל את פניו כשנפצע ואף כתב גם הוא: "בתמונה אלמוני בן 22 במחלקת טראומה".

עמדי הזכיר את יום הולדתו ה-36: "יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל על כל מתנות החינם. ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקות שבדרך".

עידן עמדי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד