י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"על כף המאזניים"

הבחירות באלעד: ראש הישיבה במכתב נדיר לתלמידיו

הגאון רבי יהודה עדס שליט"א פנה מכתב אישי ונדיר לתלמידיו: "בבחירות אלו עומדים על כף המאזניים הרבה עניינים של חיזוק הדת והעמדת הדת על תילה בעיר אלעד"

הבחירות באלעד: ראש הישיבה במכתב נדיר לתלמידיו
הגאון רבי יהודה עדס בתפילה צילום: רפאל

ראש ישיבת קול יעקב, הגאון רבי יהודה עדס שליט"א, פנה מכתב אישי ונדיר לתלמידיו ושומעי לקחו בעניין העיר אלעד, שם נערכות בחירות סוערות במיוחד על צביון העיר בין ישראל פרוש ליהודה בוטבטול. הגר"ד לנדו שליט"א, כזכור, הודיע ש"למען האידישקייט של העיר חייבים לפעול בכל הכח לבחירתו של ישראל פרוש לראשות העיר".

לאור הוראתו של הגר"ד לנדו, הגאון רבי יהודה עדס כתב מכתב הפונה לתלמידיו בני עדות המזרח שבו הוא מורה להם באופן נחרץ להצביע אך ורק עבור רשימת דגל התורה בעיר אלעד ואך ורק עבור המועמד ישראל פרוש לראשות העיר, "כי יש בזה חיזוק גדול לתורה ולמצוות ולקידוש שם שמים, ושמירת צביונה הרוחני של העיר אלעד".

באדיבות המצלםהמכתבצילום: באדיבות המצלם

המכתב המלא:

לידידי ובני ישיבתנו הקדושה, תושבי אלעד ד' עליהם יחיו

החיים והשלום עליכם ועל כל הנלווים אליכם

בהיות שבבחירות אלו עומד על כף המאזנים הרבה עניינים של חיזוק הדת והעמדת הדת על תילה בעיר אלעד, בוודאי חיוב על כל אחד ואחד, וגם זכות גדולה מאוד להצביע בבחירות אך ורק עבור רשימת דגל התורה שסימנה דגל ועבור מועמדם לראשות העיר הרב ישראל פרוש הי"ו.

ידוע לכל כי חברי רשימת דגל התורה בראשות סגן ראש העיר הרב אברהם שטרן הי"ו ונציגנו החשוב הרב משה ברדוגו הי"ו, יחד עם מועמדם לראשות העיר חרב ישראל פרוש הי"ו עומדים על משמרת הקודש ופועלים כל השנים במסירות עצומה לצורכי הכלל והפרט, לטובת כל בני התורה ואברכי הכוללים, וכל מי שמצביע עבורם הרי הוא מכריז בזה שהשם הוא האלוקים, ומשה אמת ותורתו אמת.

וגם יש חיוב על כאו"א לפעול ולהשפיע כפי יכולתו על אותם הצריכים השפעה עבור זה, להצביע אותיות דגל והרב ישראל פרוש הי"ו, כי יש בזה חיזוק גדול לתורה ולמצוות ולקידוש שם שמים, ושמירת צביונה הרוחני של העיר אלעד, וכבר אמרו חז"ל שכל ישראל ערבים זה לזה.

הרב יהודה עדס בחירות מוניציפליות 2023 אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד